اگرچه بخش آنلاین بازی رد دد نتوانست در حد GTA Online موفق ظاهر شود، اما هنوز هم بازیکنان وفاداری داخل سرورهای این بازی فعالیت می‌کنند و در صورتی که شما هم تیم مناسبی داشته باشید، لذت بردن از این بازی کار آسانی خواهد بود. تبدیل شدن به یک گنگ بزرگ و قدرتمند در بخش آنلاین رد دد، کار آسانی نیست و در طول این مطلب، با هم روش‌های پولدار شدن داخل بازی Red Dead Online برای رسیدن به این هدف را مرور خواهیم کرد.

چگونه در بازی Red Dead Online با شکار و فروش کالاها پولدار شوید؟

در ادامه این مطلب با هم نگاهی به روش‌های کسب درآمد در رد دد آنلاین خواهیم انداخت و مناسب‌ترین راه‌ها برای پولدار شدن را خواهیم یافت.

پول‌های خود را بیهوده خرج نکنید

روش‌های پولدار شدن در Red Dead Online

اقتصاد در غرب وحشی هیچ‌گاه اوضاع خوبی را تجربه نکرد، اما قیمت‌گذاری آیتم‌های داخل Red Dead Online حتی از آن هم ترسناک‌تر به نظر می‌رسد. برای این که آیتم مورد نظر خود را داخل بازی خریداری کنید، بهتر است که از همان ابتدا پول خود را به درستی خرج کرده و آن را صرفه‌جویی کنید. برای مثال پیشنهاد می‌کنم که بیشتر از آن که در ابتدای بازی به دنبال آیتم‌های پر زرق و برق باشید، به سراغ لوازم کارآمد و مهم و حیاتی در طول بازی بگردید.

غذاها و خوراکی‌ها از آن دسته محصولاتی است که می‌توانید آن‌ها را به راحتی با کشتن دشمنان خود یا حمله به کمپ دشمن غارت کنید و از سوی دیگر یک سری آیتم مثل گلوله و یا سلاح‌های ساده را می‌توانید با کشتن دشمنانتان به دست آورید که تا حد زیادی پول شما را ذخیره خواهد کرد. این موضوع در رابطه با اسب هم صدق می‌کند و می‌توانید بسیاری از اسب‌های خوب بازی را با رام کردن آن‌ها به اصطبل خود اضافه کنید.

مراحل داستانی بخش آنلاین را بازی کنید

چگونه در رد دد آنلاین یک گروه گنگستری بسازیم

ساده‌ترین روش برای کسب درآمد داخل بازی، طی کردن مراحل داستانی بخش رد دد آنلاین خواهد بود. یکی از مأموریت‌های داستانی بازی به نام Kill Them, Each And Every One با وجود این که اصلا مرحله ساده‌ای نیست، اما بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار به شما پول پرداخت خواهد کرد. این میزان پول می‌تواند در شروع بازی حسابی به شما کمک کند تا پیشرفت کنید و گنگ خود را گسترش دهید.

مشکل این روش آن است که جلوی پیشرفت شما در داستان بازی را خواهد گرفت و مجبور می‌شوید تا بارها و بارها با استفاده از قابلیت Quick Join شانس خود را برای ورود به این ماموریت تست کنید که لزوما هم به همان مرحله ختم نخواهد شد.

شکار گنج

پیدا کردن گنج در Red Dead Online

یک روش سریع، اما غیر تضمینی برای کسب دلار در Red Dead Online، یافتن نقشه‌های گنج و شکار آن‌ها خواهد بود. نقشه‌های گنج به هنگام Rank Up در بازی به دست خواهد آمد. اولین نقشه گنج در سطح ۱۰ برای بازیکن آغاز خواهد شد و پس از آن هر پنج سطحی که به دست می‌آورید، یک نقشه جدید در دسترس شما قرار خواهد گرفت. البته که موقع مبارزه با راهزن‌ها، ممکن است به هنگام لوت کردن جنازه‌های آن‌ها با نقشه گنج مواجه شوید.

در صورتی که به کمپ‌های دشمن نیز حمله کنید، این شانس وجود دارد که به هنگام لوت کردن و غارت این مناطق، به یک نقشه گنج ارزشمند دست پیدا کنید و این بیش از هر چیزی به شانس شما بستگی خواهد داشت. هیچ تضمین و گارانتی به خصوصی مبنی بر پولدار شدن شما با این روش وجود ندارد، اما یکی از ساده‌ترین کارهایی است که داخل این لیست می‌توانید انجام دهید و پول خوبی در بازی به جیب بزنید.

شکار کنید

پولدار شدن با شکار در Red Dead Online

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب دلار در بخش داستانی Red Dead Redemption 2، شکار است. این روش در رد دد آنلاین نیز صدق می‌کند و یک راه مناسب برای کسب پول محسوب می‌شود. برای شکار در بازی به یک سری ابزار مهم احتیاج خواهید داشت. خرید سلاح Varmint Rifle و Bolt-Action Rifle (که در رنک ۷ آزاد می‌شود) در کنار تیر و کمان برای ورود به این حرفه الزامی خواهد بود. این سه سلاح به خوبی شما را برای شکارهای کوچک و بزرگ آماده می‌کنند. به طور خاص Bolt-Action برای شما ۳۶۰ دلار هزینه خواهد داشت، بنابراین پیشنهاد می‌کنم پول خود را از افتتاحیه بازی نگه دارید و تا زمان خرید این رایفل صبر کنید. خرید این سلاح تضمینی برای شکارهای مناسب و پرسود خواهد بود.

از میان حیوان‌های داخل بازی، گاومیش کوهان‌دار آمریکایی و گوزن بهترین شکاری است که پیدا خواهید کرد. مطمئن شوید که به هنگام شکار به اندام‌های حیاتی شلیک کرده‌اید و به دنبال حیواناتی که سه ستاره هستند بروید تا شکار پرسودی داشته باشید.

تا زمانی که Bolt-Action را تهیه نکردید، می‌توانید با کشتن گوسفندان در مزرعه ولنتاین و فارم کردن پشم و گوشت گوسفند پول این کار را کسب کنید، البته که با انجام این کار نوار شرافت شما به شکل قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

از قوانین بازی استفاده کنید

قوانین بازی Red Dead Online

یک سری راه مخفی برای پولدار شدن در بخش آنلاین رد دد وجود دارد که بازیکن‌ها می‌توانند از آن برای پولدار شدن استفاده کنند. یکی از این موارد خانه‌های خاصی است که به طور عجیبی مملو از لوت‌های ارزشمند است. برای مثال یک کابین در غرب ایستگاه والاس وجود دارد که داخل کابینت‌های آن طلا وجود دارد و در صورت لوت کردن آن‌، آیتم‌هایی مثل ساعت‌های جیبی طلا و جواهرات پاداش می‌دهد که به راحتی می‌توان هر کدام را با حدود ۳ تا ۶ دلار به فروش رساند.

یک گزینه دیگر نیز وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد. به مانند GTA Online، اگر شخصیت خود را حذف کنید و یک شخصیت جدید راه اندازی کنید، پولی را که به دست آورده‌اید حفظ خواهید کرد. حال می‌توانید هربار ماموریت‌های داستانی ابتدایی بازی را به پایان رسانده و با یافت گنج سطح ۱۰، حدودا هر سه ساعت ۵۰۰ دلار به دست آورید. اگر واقعاً به XP شخصیت خود وابسته نیستید و فقط به دنبال درآمد سریع هستید، شاید این بهترین گزینه برای شما باشد.

ماهی‌گیری کنید

ماهیگیری در رد دد آنلاین

ماهیگیری در Red Dead Online تا رسیدن به سطح ۱۴ امکان‌پذیر نیست، در صورتی که به این سطح رسیده‌اید می‌توانید با خرید یک چوب ماهی‌گیری حسابی کسب درآمد کنید. با خرید طعمه مناسب می‌توانید در نزدیکی رودها و برکه‌ها کمپ کرده و ماهیگیری کنید. اگرچه این کار بسیار خطرناک است و بازیکنان دیگر می‌توانند شما را به هنگام ماهی‌گیری پیدا کرده و بکشند، اما در نهایت این پروسه ارزشش را خواهد داشت و جایزه خوبی نسیبتان خواهد شد.

صید یک ماهی ساده مثل Steelhead نزدیک به ۴.۲۵ دلار پول بابت هر ماهی به شما پرداخت کرد. اگرچه‌ ماهی‌های ارزشمند دیگری هستند، که می‌تواند شما را به پول خوبی برساند. ماهی سالمون Sockeye نیز یک گزینه مناسب است که می‌توانید روی اسبتان آن‌ها را ذخیره کرده و در قصابی‌ها به فروش برسانید. تکرار این روند در طولانی مدت یک منبع درآمد عالی در بازی خواهد بود.

بخش Showdown  را تجربه کنید

اگر کمپین Red Dead Redemption 2 را به اتمام رسانده باشید، احتمالاً به اندازه کافی با گان‌پلی بازی آشنا هستید. مسابقات بخش Showdown می‌تواند راهی موثر برای ایجاد پول نقد و به دست آوردن تجربه در بازی باشد. بسیاری از ماموریت‌های این قسمت چندان پیچیده نیستند، به این معنی که می‌توانید بدون تلاش خاصی و به راحتی درآمد کسب کنید.

بازیکنان بخش آنلاین رد دد روز به روز در حال کاهش هستند و شاید به سختی بتوانید بازیکنانی را پیدا کنید که در این بخش فعال باشند، با این وجود مسابقاتی مثل چالش پرتاب چاقو می‌تواند تا نزدیک به 15 دلار برای شما درآمد کسب کند که در طولانی مدت می‌تواند مبلغ خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به عنوان یک Trader فعالیت کنید

Red Dead Online Guide

همه مشاغل تخصصی Red Dead Online درآمد به همراه خواهند داشت، اما تا حد زیادی کارآمدترین نقش برای درآمد خالص، معامله‌گر است. این شغل به شکار و رساندن آیتم‌های به دست آمده به بخش Cripps خلاصه می‌شود. بعد از این امر شما یک سری مواد خام به دست می‌آورید که می‌توانید به فروش آن‌ها پرداخته سود خوبی به جیب بزنید. این کار با سرمایه‌گذاری‌ در بخش‌های مختلف و تجارت بهتر شما را خیلی راحت به یک کابوی پولدار تبدیل خواهد کرد. یکی از راه‌های عالی برای کسب درآمد به این صورت آن است که یک کمپ در شمال سنت دنیس برپا کنید، تمساح‌ها را شکار کنید و سپس به فروش آیتم‌های به دست آمده بپردازید. همچنین ساخت یک واگن شکار در Outfitters Wilderness اردوگاه به شما این اجازه را می‌دهد که به این کار سرعت بخشیده و خیلی زودتر به درآمد برسید.

source

توسط petese.ir