گروه خودروسازی سایپا در مهرماه گذشته موفق شد نه تنها رکورد تولید ماهانه، بلکه رکورد سالانه خود را بعد از مدتی قابل توجه بشکند.

گروه خودروسازی سایپا در مهرماه گذشته موفق شد رکورد تولید ماهیانه طی دو سال اخیر را بشکند. جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که جواد توسلی مهر، مدیرعامل سایپا هم در پی این اتفاق، اهداف این شرکت برای پایان امسال را مطرح و از کارکنان آن تقدیر و تشکر کرد.

رکوردشکنی سایپا در تولید

جواد توسلی مهر اعلام کرد که گروه خودروسازی سایپا در ماه مهر گذشته با تولید 47 هزار و 437 دستگاه، رکورد تولید ماهیانه خود در طول دو سال گذشته را شکست. همچنین میزان تولید در آخرین روز مهر به 2 هزار و 84 دستگاه رسید تا رکورد تولید روزانه این شرکت در سال جاری هم شکسته شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد که در صورت تداوم روند فعلی تولید، می‌توانند تا نیمه اول آبان از تولید همزمان سال قبل عبور کنند. او می‌گوید در بهمن امسال رکورد یکساله تولید خودرو در گروه سایپا شکسته خواهد شد. همچنین از به‌کارگیری تمام توانشان برای ثبت اعداد قابل توجه تا پایان امسال با توجه به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد.

به گفته توسلی مهر، پیش‌بینی بر این است که گروه خودروسازی سایپا تا پایان امسال به رشد 18 درصدی نسبت به سال قبل دست پیدا کند. به عقیده او، دستیابی به این هدف در حالی که با شدیدترین تحریم‌ها و چالش‌های ارزی روبه‌رو هستند، اهمیت بالایی دارد.

توسلی مهر همچنین از چیره شدن بر شرایط تحمیلی و حرکت در مسیر افزایش تولید به‌خاطر همدلی و اتحاد حاکم در سایپا گفت. او از زحمات شبانه‌روزی کارگران خطوط تولید، مهندسان و سایر پرسنل و همچنین قطعه‌سازان، زنجیره تامین و وزارت صمت تشکر و قدردانی کرد.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط petese.ir