در حالی که مدتی قبل شاهد معرفی گوشی ردمی A4 5G بودیم، اکنون مشخصات و قیمت حراجی این دستگاه شیائومی فاش شده است.

ردمی A4 5G درواقع به عنوان ارزان‌ترین گوشی ۵G در بازار هند معرفی شده که اولین دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۴s نسل ۲ به شمار می‌رود. با این حال، ردمی در زمان رونمایی از گوشی نام‌برده، قیمت و مشخصات آن را اعلام نکرد. خوشبختانه، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که درصورت احتساب تمام پیشنهادات و تخفیف‌های موجود، ردمی A4 5G با قیمت ۸,۴۹۹ روپیه عرضه خواهد شد.

این قیمت تخفیف خورده گوشی جدید شیائومی است که پس از تبدیل به نرخ فعلی ارزی، برابر با ۱۰۰ دلار خواهد بود؛ البته توجه کنید که ردمی A4 5G یک گوشی با کارایی بالا به شمار می‌رود. همان منبعی که قیمت این دستگاه را فاش کرده، در ادامه گفته که شیائومی آن را به یک نمایشگر لمسی ۶.۷ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن +HD مجهز کرده است.

علاوه‌بر این، ردمی A4 5G قرار است با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی روانه بازار شود. از ویژگی‌های دیگر این گوشی نیز می‌توان به باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۸ واتی، رابط کاربری HyperOS 1.0 برپایه اندروید ۱۴ و حسگر اثر انگشت در زیر دکمه پاور اشاره کرد.

ردمی A4 5G با هدف فراهم کردن دسترسی همه به فناوری ۵G معرفی شده است؛ با این حال؛ باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی چگونه این وعده را عملی خواهد کرد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir