ملیکا عبداللهی، بازیگر نقش زینب در سریال مینو، متولد دهه شصت در بیروت است و از سال ۱۳۸۸ در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. او در خانواده ای پنج نفره بزرگ شده و به عنوان مترجم زبان عربی نیز فعالیت می کند. برای مشاهده زندگی شخصی و فعالیت های هنری وی با حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی بازیگر نقش زینب در سریال مینو + زندگی شخصی ملیکا عبداللهی و عکس جدید

ملیکا عبداللهی، بازیگر نقش زینب در سریال مینو، در دهه شصت در بیروت به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی سینما است و از سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است.

زندگی شخصی

عبداللهی در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمده و دو برادر دارد. او تنها دختر خانواده است و از کودکی به هنر علاقه مند بوده است. ملیکا در هفت سالگی به ایران مهاجرت کرد و زبان فارسی را در مدرسه یاد گرفت.

ملیکا عبداللهی

ملیکا عبداللهی در طول دوران حرفه ای خود در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله این آثار می توان به فیلم های «مسافرخانه بشارت»، «زبان مادری»، «آوازهای سرزمین من»، «درس آخر»، «باب المراد»، «در انتظار معجزه» و «زنونه» اشاره کرد. او همچنین در سریال «مینو» با نام قبلی «آشوب»، در نقش زینب ایفای نقش کرد که دوست مینو بود و به بازیگر نقش مهدی با بازی حمیدرضا محمدی علاقه مند شد.

زندگی حرفه ای

عبداللهی علاوه بر بازیگری، به عنوان مترجم زبان عربی نیز فعالیت دارد. او به دلیل تسلط به زبان عربی، پیشنهادهای بازیگری از لبنان و کشورهای عربی نیز دریافت کرده است. ملیکا در سریال «آبابیس» نیز در نقش منشی دکتر بازی کرده است.

ملیکا عبداللهی در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از نقش های گذشته و آینده خود را به اشتراک می گذارد. او در حال حاضر بیشترین فالوور را در بین بازیگران هم نسل خود دارد و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

بیوگرافی ملیکا عبداللهی

مهاجرت و تحصیلات ملیکا عبداللهی

عبداللهی در هفت سالگی از لبنان به ایران مهاجرت کرد و تا هفت سالگی اصلاً فارسی بلد نبود. او کلاس اول را در ایران گذراند و بعد از آن زبان فارسی را یاد گرفت. او تصمیم دارد که علاوه بر بازیگری، وارد کارگردانی نیز بشود و هم اکنون در حال تدوین و فیلم سازی است.

ملیکا عبداللهی با تلاش و پشتکار خود توانسته است جایگاه ویژه ای در دنیای بازیگری ایران پیدا کند. او با ایفای نقش های متنوع و حضور در آثار مختلف، توانسته است توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند و به یکی از بازیگران محبوب و موفق تبدیل شود.

source

توسط petese.ir