بنیامین فرجی، متولد ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در تهران، یکی از نوابغ تنیس روی میز ایران است که از پنج سالگی به این ورزش علاقه مند شد و تحت نظر پدرش، رضا فرجی، تمرینات حرفه ای را آغاز کرد. او در ۱۴ سالگی توانست نفر اول رنکینگ جهانی، وانگ چو کین، را شکست دهد و به عنوان پدیده ای نوظهور در تنیس روی میز شناخته شود.

بیوگرافی بنیامین فرجی ستاره تنیس روی میز + سوابق ورزشی

بنیامین فرجی در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در تهران به دنیا آمد. او از پنج سالگی به تنیس روی میز علاقه مند شد و تحت نظر پدرش، رضا فرجی، که از قهرمانان سابق تنیس روی میز است، تمرینات حرفه ای خود را آغاز کرد.

بنیامین در سنین پایین توانست به موفقیت های چشمگیری دست یابد. او در ۱۱ سالگی توانست پنج دوره قهرمان نونهالان ایران شود و به عنوان جوان ترین ورزشکار تاریخ لیگ برتر ایران شناخته شود. در این سن، او در لیگ برتر به میدان رفت و با بازی های درخشان خود همه را متحیر کرد.

بیوگرافی بنیامین فرجی

افتخارات ورزشی

بنیامین فرجی در طول دوران ورزشی خود افتخارات زیادی کسب کرده است. از جمله این افتخارات می توان به دو قهرمانی در مسابقات زیر ۱۳ سال، شش عنوان قهرمانی در مسابقات زیر ۱۱ سال ایران، و مدال برنز در مسابقات نوجوانان آسیا اشاره کرد. او همچنین در رده بندی جهانی بازیکنان زیر ۱۵ سال، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

زندگی شخصی بنیامین فرجی

یکی از بزرگترین موفقیت های بنیامین در سن ۱۴ سالگی رقم خورد. او توانست در مسابقات قهرمانی آسیایی، وانگ چو کین، نفر اول رنکینگ جهانی و دارنده دو مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را شکست دهد. این پیروزی او را به عنوان پدیده ای نوظهور در تنیس روی میز جهان معرفی کرد.

بنیامین فرجی در مصاحبه ای اعلام کرده است که هدف اصلی او قهرمانی در مسابقات نوجوانان جهان و شرکت در المپیک است. او رؤیای قهرمانی در المپیک را دارد و امیدوار است که بتواند چندین بار در این رقابت ها شرکت کند.

بنیامین فرجی با تلاش و پشتکار فراوان توانسته است به یکی از برترین بازیکنان تنیس روی میز ایران و جهان تبدیل شود. او با افتخارات و موفقیت های خود نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی نیز شناخته شده است و آینده ای روشن در انتظار اوست.

source

توسط petese.ir