شرکت شیائومی با انتشار یک تصویر تبلیغاتی از طراحی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو پرده برداشت. طراحی شیک و مدرن این دو گوشی را با ما تماشا کنید.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت شیائومی رسما از طراحی گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده خود یعنی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو رونمایی کرده است. یکی از نمایندگان این شرکت نیز تایید کرده که این دو گوشی از اولین مدل‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 الیت کوالکام خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی‌ها با طراحی مدرن و ظریف به سرعت در میان مخاطبان محبوب شوند. شیائومی 15 دارای صفحه نمایش کاملا مسطح خواهد بود، در حالی که شیائومی 15 Pro از طراحی شیشه‌ای میکرو خمیده چهارگانه بهره خواهد برد.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو

این‌طور که پیداست، دو گوشی Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro دارای قاب وسط و پنل پشتی صاف و براق خواهند بود که ظاهری یکپارچه به آنها می‌دهد. به عنوان یک پرچمدار، هر دو گوشی از فریم فلزی استفاده می‌کنند که این مسئله از خطوط آنتنی که در تصویر دیده می‌شود، مشخص است. به طور کلی، در طراحی این دو گوشی پرچمدار از دیزاین مسطح با قاب میانی و پنل پشتی صاف استفاده شده است.

طراحی شیائومی 15
طراحی شیائومی 15

یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات اعمال شده در طراحی، مربوط به جزیره دوربین می‌شود که تا حدودی با پنل پشتی ترکیب شده است. این اقدام، نه تنها بر زیبایی دستگاه می‌افزاید، بلکه تمیز نگه داشتن منطقه دوربین و پاک کردن گرد و غبار را راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این، یک منبع رسمی ادعا کرده است که طراحی جدید تجربه لمس و نگهداری گوشی در دست را بهبود می‌بخشد و گوشی‌ها را ارگونومیک‌تر می‌کند.

مشخصات شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو

گفته می‌شود که در بخش سخت افزار دو مدل پایه و پرو از چیپست اسنپدراگون 8 الیت کوالکام استفاده شده که عملکرد و بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد. این پردازنده بر اساس فرآیند 3 نانومتری ساخته شده و به لطف پردازنده گرافیکی جدید Adreno 830، عملکرد گرافیکی را در مقایسه با نسل قبلی خود 56 درصد بهبود می‌بخشد. عملکرد CPU نیز با افزایش 35 درصدی در وظایف تک‌هسته‌ای و افزایش 30 درصدی در وظایف چند هسته‌ای، شاهد ارتقای قابل توجهی بوده است. به طور کلی، این پیشرفت‌ها، تجربه کاربری سریع‌تر و روان‌تری را در برنامه‌های مختلف نوید می‌دهند.

طراحی شیائومی 15

سری شیائومی 15 با رابط کاربری HyperOS 2.0 که یک پوسته سفارشی مبتنی بر اندروید 15 است، به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی، انیمیشن‌های روان‌تر، مالتی تسکینگ بهبود یافته و مدیریت باتری بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. علاوه بر پیشرفت‌های نرم افزاری، هر دو مدل از نمایشگرهای چشمگیر و باکیفیتی برخوردار هستند.

شیائومی 15 دارای یک صفحه نمایش 6.36 اینچی تخت AMOLED خواهد بود، در حالی که مدل پرو از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.78 اینچی خمیده با نرخ نوسازی 120 هرتز و ویژگی‌های پیشرفته مانند فناوری Dolby Vision بهره خواهد برد. علاوه بر این، استفاده از مواد درخشان C9 برند TCL، ارائه روشنایی بیشتر، رنگ‌های دقیق‌تر و تجربه بصری بهتر را تضمین می‌کند.

عمر باتری، یکی دیگر از مواردی است که به شکل قابل توجهی بهبود یافته؛ شایعات حاکی از آن است که شیائومی 15 پرو با یک باتری آند سیلیکونی کربنی 6000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که مدل پرو از سرعت شارژ سریع‌تری که احتمالا برابر با 80 وات است، پشتیبانی کند.

در نهایت، به تنظیمات دوربین می‌رسیم که در شیائومی 15 پرو احتمالا شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر و یک سنسور فوق عریض می‌شود. چنین تنظیماتی، نویدبخش قابلیت‌ عکاسی همه‌جانبه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و طراحی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir