فیلم گردهمایی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی ویدیا بالن،شفالی شاه و… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گردهمایی (هندی) + خلاصه داستان فیلم گردهمایی

فیلم هندی گردهمایی به کارگردانی سورش تریونی محصول سال ۲۰۲۲  از کشور هند در ژانر اجتماعی،دلهره آور و خانوادگی است و برای بار اول از طریق آمازون پرایم ویدئو به نمایش درامد. این فیلم توسط شرکت‌های تی-سریز و ابوندانتیا انترتینمنت ساخته شد. اکنون قرار است فیلم گردهمایی ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شود. این فیلم در زمان پخش خودش غوغا به پا کرد و طرفداران زیادی هم داشت

خلاصه داستان

در مورد روزنامه نگاری مشهور به نام مایا است که در نیمه‌های شب و هنگام بازگشت از محل کار خود، با یک دختر جوان تصادف کرده و از صحنه فرار می‌کند. اما مایا به زودی متوجه می‌شود که او، دختر زنی است که به عنوان آشپز برایش کار می‌کند و…

فیلم گردهمایی

اسامی بازیگران فیلم گردهمایی

  • ویدیا بالان
  • شفالی شاه
  • روهینی هاتانگادی
  • ویداتری بندی
  • منو کاول
  • اقبال خان
  • و…

ویدیا بالان

زادهٔ ۱ ژانویهٔ ۱۹۷۹ بازیگر هندی است. ویدیا از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به داستان اشاره کرد. وی همچنین برنده جوایزی همچون جوایز فیلم‌فیر شده‌است. از فیلم هایی که وی در آن نقش داشته است می توان به متشکرم، شاکونتلا دوی، عملیات مریخ، بابی جاسوس، سوار بر فراری و غذای شما اشاره کرد.

بازیگران فیلم گردهمایی

ویدیا بالان بازیگر نقش اصلی فیلم هندی گردهمایی

شفالی شاه

متولد ۲۲ می ۱۹۷۳ است از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را آغاز نمود. شفالی شاه سابقه فعالیت در آثاری همچون دکتر جی، انسان، گردهمایی، جنایت دهلی، وقت، عزیزان و سیاه و سفید را در کارنامه هنری خود دارد. این هنرمند با فیلم گردهمایی به شهرت رسید.

خلاصه فیلم گردهمایی

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعاتی در این باره در دسترس نیست

source

توسط petese.ir