اوپل از نسخه فیس لیفت کراس اوور موکا پرده برداشت. شاسی بلند Mokka حالا تغییرات جزئی در طراحی را تجربه کرده و به امکانات جدید مجهز شده است.

خودروساز اروپایی اوپل چهار سال پس از عرضه نسل جدید موکا (Mokka)، به‌تازگی نسخه فیس لیفت این کراس اوور ساب کامپکت را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این نسخه دستخوش تغییرات جزئی در طراحی نمای بیرونی و بهبودهایی در کابین شده است و با پیشرانه‌هایی متنوع در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. از آنجا که اوپل موکا پرشیا خودرو به بازار ایران معرفی شده است، آشنایی با نسخه جدید این کراس اوور خالی از لطف نیست.

معرفی نسخه فیس لیفت اوپل موکا

تشخیص تفاوت‌های نسخه جدید اوپل موکا نسبت به قبل دشوار است. نسل کنونی موکا اولین خودرویی بود که با زبان طراحی جدید اوپل روانه بازار شده بود. با نگاهی دقیق‌تر به نمای بیرونی نسخه فیس لیفت این خودرو می‌توان متوجه شد که سپر جلو آن بازطراحی شده و چراغ‌های مه‌شکن از بخش پایینی سپر حذف شده‌اند. به گفته اوپل، در نتیجه بازطراحی صورت گرفته، عملکرد آیرودنیامیکی این خودرو هم بهبود پیدا می‌کند.

نمای جلو اوپل موکا فیس لیفت مدل 2025

گرافیک چراغ‌های ال‌ای‌دی در جلو و عقب این کراس اوور ساب کامپکت تغییر پیدا کرده‌اند و مشابه آنچه در فرانترا و گرندلند مشاهده کرده بودیم، به شکل سه خط در آمده‌اند. جلوپنجره بسته این خودرو هم با لوگو اوپل ادغام شده است تا نمای جلو جلوه‌ای هرچه یکدست‌تر داشته باشد. همچنین باید اشاره کرد که تریم کرومی کنار گذاشته شده و روی تریم مشکی در نمای بیرونی تاکید شده است.

در کابین اوپل موکا فیس لیفت دو نمایشگر به هم پیوسته 10 اینچی به چشم می‌خورند. نمایشگر مرکزی مبتنی بر نسخه جدید سیستم مولتی مدیا اوپل کار می‌کند و از ویجت‌های شبیه به گوشی هوشمند، تشخیص صدای پیشرفته‌تر و چت جی‌پی‌تی برخوردار است.

کابین اوپل موکا فیس لیفت مدل 2025

در طراحی فرمان Mokka و کنسول مرکزی هم بازنگری صورت گرفته است. در کنسول مرکزی حالا دکمه‌های کمتر، پورت یواس‌بی سی و سوئیچ‌هایی شبیه به نمونه‌های موجود در گرندلند قرار گرفته‌اند.

اوپل موکا فیس لیفت مدل 2025

اوپل مدل 2025 موکا را کماکان با همان پیشرانه‌های سابق عرضه می‌کند. نسخه پایه این کراس اوور به یک موتور بنزینی 1.2 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ با قدرت 134 اسب بخار مجهز است که نیرو آن به‌وسیله یک گیربکس دستی 6 سرعته به محور جلو منتقل می‌شود. نسخه دیگر از یک پیشرانه هیبرید خفیف متشکل از موتور بنزینی مذکور و یک موتور الکتریکی 28 اسب بخاری به‌همراه گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 6 سرعته بهره می‌برد. بالارده‌ترین نسخه موکا نیرو محرکه خود را از یک پیشرانه تمام‌برقی 154 اسب بخاری با باتری پک 54 کیلووات ساعتی می‌گیرد.

نسخه‌های بنزینی، هیبرید خفیف و تمام‌برقی اوپل موکا فیس لیفت مدل 2025 به ترتیب با قیمت 26 هزار و 740 یورو (28 هزار و 843 دلار)، 29 هزار و 740 یورو (32 هزار و 74 دلار) و 36 هزار و 740 یورو (39 هزار و 628) دلار در آلمان عرضه شده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط petese.ir