بیوگرافی حجت الاسلام سید مصطفی حسینی امام جمعه جدید زنجان + تصاویر جدید

بیوگرافی حجت الاسلام سید مصطفی حسینی

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی : متولد سال ۱۳۶۱ در شهر زنجان است.در ادامه به معرفی و بیوگرافی این روحانی عزیز و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی حجت الاسلام سید مصطفی حسینی امام جمعه جدید زنجان + تصاویر جدید

سید مصطفی حسینی سال ۱۳۷۵ برای تحصیل علوم حوزوی به حوزه علمیه قم وارد شد و تا سال ۱۳۸۳ دروس سطوح عالی حوزه علمیه را به پایان رساند و پس از آن در دروس خارج فقه و اصول و تفسیر از محضر آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، تبریزی و جوادی آملی بهره برد و سرانجام در رشته مدیریت عمومی دارای مدرک دکترای حرفه‌ای از دانشگاه جامع امام حسین (ع) است.

سوابق

عمده فعالیت‌های علمی، تبلیغی و اجرایی مصطفی حسینی به عنوان قاری و حافظ کل قرآن کریم بر محور قرآن متمرکز بوده و از همین رو ایشان، یکی از چهره‌های بنام و مبرّز کشوری در زمینه قرآن شناخته می‌شوند.فعالیت در حوزه‌های مختلف قرآنی از جمله قائم مقام مؤسسه جامعه القرآن، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر مرکز قرآن حوزه‌های علمیه، معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س)، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآن کشور، رئیس مرکز قرآن و عترت حوزه‌های علمیه کشور، رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیر مؤسسه نور الثقلین از فعالیت های این روحانی است. تدریس دوره‌های مدیریت فعالیت‌های قرآنی، تألیف چندین کتاب تفسیری و تدریس دروس حوزوی و تدریس در حوزه و دانشگاه از دیگر فعالیت‌ها و خدمات در بخش معنوی است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی امام جمعه جدید زنجان

وی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان منصوب شد.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

بیوگرافی سید مصطفی حسینی

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir