03 آبان 1403 ساعت 10:12

ماموت خودرو همزمان با آغاز به کار سامانه خودروهای وارداتی، خبر از عرضه خودروهای نیو جتا داد. مشخصات این محصولات جذاب را در ادامه بخوانید.

سامانه خودروهای وارداتی باز شده و فعالیت شرکت‌های واردکننده خودرو خارجی از سر گرفته شده است. ماموت خودرو خبر از عرضه خودرو نیو جتا در دو مدل VS5 و VS7 داده است. این دو کراس اوور جذاب که محصول مشترکی از برند فولکس واگن و شرکت فاو به حساب می‌آیند، نسبت به قبل ظاهر زیباتر و نوتری به خود گرفته و در بخش قوای فنی دچار تغییر و تحول شده‌اند.

خودروهای نیو جتا در سامانه خودروهای وارداتی

هم اکنون شاهد عرضه خودروهای برند جتا در بازار داخلی کشورمان هستیم. هدف عمده از طراحی چنین کراس اوورهای زیبا و جذابی برای بازار ایران، ارتقا امکانات رفاهی و ایمنی بوده و قرار است نیاز مشتریان تا حدی کاهش یابد. بیایید نگاهی به طراحی، امکانات رفاهی و ایمنی جتا VS5 و جتا VS7 بیندازیم و مشخصات فنی و وضعیت خدمات پس از فروش این خودرو را بررسی کنیم.

طراحی ظاهری

نیو جتا که در واقع نسل جدید خودروهای این برند محسوب می‌شوند، تغییرات مهمی به لحاظ ظاهری داشته است. در نمای جلوی این کراس اوور شاهد تعبیه جلو پنجره و سپر جدید هستیم و ظاهر کلی مدرن‌تر و اسپرت‌تر شده است. یکی از شاخصه‌های زبان طراحی نسخه جدید Jetta، کاراکتر Y شکلی است که در نمای جلو خودنمایی می‌کند.

خودروهای نیو جتا

جتا وارداتی که ماموت خودرو برای ایران در نظر گرفته که از طراحی به روز و مدرن برخوردار بوده و ضمن جذابیت بصری زیاد، باعث شده که جایگاه این برند در میان محصولات میان رده، محکم شود.

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

از مهم‌ترین آپشن های رفاهی و تجهیزات ایمنی نیو جتا باید به موارد زیر اشاره داشت:

  • کروز کنترل تطبیقی
  • رادار تشخیص برخورد از جلو
  • ترمز اضطراری فعال
  • سیستم ورود بدون کلید
  • تهویه مطبوع دو نقطه‌ای
  • کنترل پایداری الکترونیکی
  • کنترل هرزگردی
  • سنسور نور و باران
  • دوربین 360 درجه
  • نمایشگر مولتی مدیا 10 اینچی

قوای فنی

زیر کاپوت نیو جتا یک پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ تعبیه شده که می‌تواند در شرایط ایده آل حداکثر 148 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه این خودرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت ژاپن به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

یکی از مزایای این کراس اوور، بهره‌مندی آن از پلتفرم MQB فولکس واگن است که باعث می‌شود سواری روان و پایداری بالایی برای مشتریان در دسترس قرار بگیرد.

خودروهای نیو جتا

خدمات پس از فروش ماموت خودرو

نماینده رسمی شرکت فولکس واگن در بازار داخلی کشورمان، ماموت خودرو است که نیو جتا را با گارانتی 3 ساله 100 هزار کیلومتر به همراه سرویس‌های دوره‌ای رایگان به خریداران تحویل می‌دهد. سابقه این شرکت واردکننده در بازار داخلی ایران مطلوب بوده و سال‌هاست که در راستای جذب مشتری و متنوع کردن سبد محصولات خود گام برداشته است.

اگر تمایل به خرید نیو جتا دارید، می‌توانید از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت نام و تکمیل مراحل اقدام کنند. اگر متقاضی خرید این کراس اوور هستید، می‌توانید با شماره گیری تلفن سراسری 1660، مراحل ثبت نام را انجام دهید. فروش عمومی دو خودرو نیو جتا از روز چهارشنبه مورخ دوم آبان 1403 آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

قیمت

قیمت مصوب جتا VS5 حدود 1 میلیارد و 620 میلیون تومان به صورت علی الحساب بوده و نیو جتا VS7 نیز با قیمت 2 میلیارد و 76 میلیون تومان به فروش می‌رسد. نظر شما در این باره چیست؟

در گجت نیوز بخوانید: شرایط فروش فوری لاماری ایما در آبان ۱۴۰۳ اعلام شد جیلی گلکسی استارشیپ ۷، پورشه ماکان چینی از راه رسید مالکان خودروهای بالای ۵ میلیارد باید چقدر مالیات بدهند؟ نقل و انتقال خودرو قبل از پرداخت مالیات ممنوع است

source

توسط petese.ir