به‌تازگی عکس‌هایی از رندرهای ایسوس راگ فون 9 پرو منتشر شده است که جزئیاتی از طراحی نمایشگر و پنل پشتی این گوشی را فاش می‌کنند.

ایسوس به‌تازگی اعلام کرده که گوشی‌های سری ایسوس راگ فون 9 را نوزدهم نوامبر (29 آبان) معرفی می‌کند. می‌دانیم که این گوشی‌ها به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شوند؛ اما به غیر از این، جزئیات زیادی درباره مشخصات این گوشی‌های گیمینگ فاش نشده است.

راهنمای خرید تکراتو

اما حالا به‌لطف رندرهای جدید، از طراحی ایسوس راگ فون 9 پرو خبر داریم.

رندرهای ایسوس راگ فون 9 پرو

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، یک سوراخ پانچ در قسمت مرکزی بالای نمایشگر قرار گرفته است. در پنل پشتی هم یک ماژول دوربین با سه لنز دوربین دیده می‌شود. کمی پایینتر از ماژول دوربین، عبارت «Republic of Gamers» به معنی «جمهوری گیمرها» حک شده است.

به گزارش gsmarena، این اسمارت‌فون از ساختاری فلزی با فریم‌های تخت بهره می‌برد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز در لبه سمت راستی تعبیه شده‌اند.

در برخی عکس‌ها، گوشی ایسوس آر او جی فون 9 پرو را با خنک‌کننده AeroActive Cooler X می‌بینیم؛ اما مشخص نیست که این مدل، یک نسخه‌ی آپگرید شده است یا نه.

انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به تاریخ معرفی سری ایسوس راگ فون 9 پرو، اخبار و گزارش‌هایی بیشتری درباره این گوشی‌ها منتشر شود.

اما نظر شما درباره طراحی رندرهای ایسوس راگ فون 9 پرو چیست؟ آیا این طراحی می‌تواند توجه گیمرها را به خود جلب کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir