03 آبان 1403 ساعت 07:40

با برگزاری مراسمی در هتل اسپیناس تهران، محصولا جدید TCH در ایران با تاکید بر نوآوری، کیفیت و خدمات پس از فروش، رونمایی شدند.

روز گذشته، چهارشنبه 2 آبان 1403، مراسمی با حضور اصحاب رسانه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد و شرکت TCH از جدیدترین محصولات خود که نسل جدید ساعت های هوشمند این برند است، برای بازار ایران رونمایی کرد. مدیران این شرکت ضمن رونمایی از این محصولات جدید، برنامه‌ها و رویکردهای خود را تشریح کردند و بر ارائه نوآوری، کیفیت و خدمات پس از فروش، تاکید داشتند.

محصولات جدید TCH

آقای ابوالفضل حیدر، مدیرعامل شرکت کسری پارس، بزرگترین وارد کننده محصولات تی سی اچ و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش این محصولات، در ابتدای این مراسم در خصوص نگاه آینده‌محور در تولید محصولات TCH، اظهار کرد شرکت‌ها به‌منظور ارائه محصولات زیبا و کارآمد، باید به آینده و روندهای پیش رو نیز توجه داشته باشند. وی دو رکن اساسی در تولید محصولات تی سی اچ را نوآوری و کیفیت دانست و اضافه کرد این شرکت همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی همسو با تکنولوژی‌های روز دنیا و با قیمت مقرون‌به‌صرفه را روانه بازار کند.

ابوالفضل حیدر در ادامه گفت برند تی سی اچ از دو سال پیش فعالیت خود در بازار ایران را شروع کرد و توانست بازخوردهای مثبتی از مدل‌های قبلی دریافت کند و اکنون در مسیر عرضه محصولات باکیفیت و پیشرو، قدم برمی‌دارد. وی از تلاش‌های تیم تحقیق و توسعه شرکت نیز تقدیر به عمل آورد و افزود امیدواریم مدل‌های جدید نیز بتوانند علاوه بر ارائه نوآوری و زیبایی، رضایت مشتریان را به‌دست بیاورند و موفقیت‌های قبلی را تکرار کنند.

محصولات جدید TCH

در ادامه، آقای رضا گرانمایه، مدیر برند TCH در ایران، محصولات جدید و فناورمحور این برند را معرفی کرد. وی با اشاره به اهمیت کیفیت در محصولات، اظهار کرد محصولات بی‌کیفیت نمی‌توانند نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده کنند و هزینه‌های اضافی را روی دست مشتریان می‌گذارند. مدیر برند تی سی اچ با تاکید بر پیشرفت سریع تکنولوژی و اهمیت به‌روز بودن، سرعت نفوذ تلویزیون و اپلیکیشن‌هایی مثل تیک تاک را مثال زد. به‌گفته رضا گرانمایه، حدود پنجاه سال طول کشید تا تلویزیون به دست چند میلیون نفر برسد؛ اما اپلیکیشن‌هایی مثل تیک تاک در مدت 24 ساعت به 15 تا 20 میلیون کاربر دست پیدا کردند که این امر، سرعت پیشرفت تکنولوژی و اهمیت به‌روز بودن در دنیای امروز را نشان می‌دهد.

محصولات جدید TCH

ارزش خرید بالای محصولات جدید TCH

رضا گرانمایه در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات نیز بیان کرد گارانتی‌ها باید نگرانی‌های مشتریان بعد از خرید را مرتفع کنند؛ اما متاسفانه در بازار به‌اندازه کافی به این مقوله توجه نمی‌شود. با این حال، برند TCH توجه ویژه‌ای به خدمات پس از فروش محصولات و پشتیبانی از مشتریان نشان می‌دهد. وی به محصولات جدید TCH در بازار ایران نیز اشاره کرد و گفت ساعت های هوشمند جدید HD1 و HD2 به بازار عرضه می‌شوند که با توجه به قیمت مناسبی که دارند، از ارزش خرید بالایی برخوردار خواهند بود. مدیر برند TCH تاکید کرد که در حال حاضر محصولات مشابه با این قیمت و چنین قابلیت‌هایی در بازار کشور به ندرت پیدا می‌شوند.

محصولات جدید TCH

در ادامه این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه‌ها، عمده‌فروشان و واردکنندگان برگزار شده بود، محصولات جدید TCH و همچنین استراتژی‌های این برند در زمینه نوآوری، کیفیت و خدمات پس از فروش، مورد بررسی قرار گرفتند. گفتنی است شرکت کسری پارس به‌عنوان پشتوانه خدمات پس از فروش برند تی سی اچ در کنار نمایندگی‌ها، آماده ارائه خدمات به مشتریان این محصولات خواهد بود.

همچنین بخوانید: ساعت های هوشمند Galaxy Watch سامسونگ چگونه به تکامل رسیدند؟ نسخه جدید اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد؛ رنگ جدید و دیگر هیچ بهترین ساعت های هوشمند ضد آب که در سال ۲۰۲۴ می‌توان خرید

source

توسط petese.ir