انشا درباره ورزش و سلامتی : نوشتن انشا در پایه های ابتدایی و حتی دوره اول راهنمایی ضروری است. پس باید موضوع خاص و زیبا و سرگرم کننده باشد. در ادامه همراه حرف تازه باشید.

کامل ترین انشا درباره ورزش و سلامتی با مقدمه و نتیجه گیری برای پایه سوم و چهارم

کامل ترین انشا درباره ورزش و سلامتی با مقدمه و نتیجه گیری برای پایه سوم و چهارم

انشا اول :

مقدمه :

ورزش کردن خیلی مهم است چون باعث سلامتی بدن ما می شود و خیلی از بیماری ها را درمان می کند.

بدنه :

مثلا کسانی که چاق هستند ممکن است به خاطر اضافه وزن به بیماری های مختلف مثل مشکلات کمر، پا درد، فشار خون بالا، دیابت یا بیماری های قلبی مبتلا شوند در حالی که ورزش کردن باعث کاهش وزن شده و به جلوگیری و درمان این بیماری ها کمک می کند.ورزش کردن روی روحیه ما هم تاثیر خوبی دارد و باعث می شود شاد باشیم و ناراحتی و افسردگی را از بین می برد.من ورزش کردن را خیلی دوست دارم، مخصوصا نرمش کردن و والیبال و زنگ ورزش زنگ مورد علاقه من است.ورزش کردن فایده های دیگری هم دارد، باعث می شود بدن ما قوی تر شود، مغز ما تقویت شود و همچنین باعث می شود حافظه ما زیاد شده و بهتر درس بخوانیم.آدم های مختلف به دلایل زیادی ورزش می کنند، مثلا بعضی از آن ها مثل پدر من ورزش می کنند تا تناسب اندام داشته باشند، بعضی ها هم ورزش می کنند تا در مسابقات مدال بگیرند، بسیاری هم به خاطر این که بدن سالمی داشته باشند ورزش می کنند تا کمتر مریض شوند، بعضی ها هم بیمار هستند و پزشک به آن ها گفته با ورزش کردن بهتر می شوند.

نتیجه گیری :

با این حال آدم هایی هم هستند که اهل ورزش کردن نیستند، آن ها فکر می کنند چون لاغر هستند یا مثل مادر من از صبح تا شب در خانه مشغول کار هستند نیازی به ورزش ندارند در حالی که ورزش برای بدن همه ما لازم است.

انشا دوم :

مقدمه:

در دنیای ماشینی امروز، که انسان ها غرق در روزمرگی و مشغله های فراوان شده اند، ورزش، نغمه ی پویایی و شور و نشاط است. نغمه ای که از اعماق وجود انسان سرچشمه می گیرد و او را به حرکت و تلاش برای سلامتی و شادابی دعوت می کند.

بدنه:

ورزش فواید بی شماری برای جسم و روح انسان دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش سلامتی و تناسب اندام، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش استرس و اضطراب، افزایش تمرکز و حافظه، و ایجاد حس شادابی و نشاط اشاره کرد.ورزش، رمز سلامتی و طول عمر است. انسان با ورزش کردن، عضلات و قلب خود را تقویت می کند و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند.ورزش، راهی برای تخلیه ی انرژی های منفی و اضافی بدن است. انسان با ورزش کردن، استرس و اضطراب خود را کاهش می دهد و به آرامش و صلح دست می یابد.ورزش، تفریحی سالم و لذت بخش است. انسان با ورزش کردن، از اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده می کند و روح و جسم خود را شاداب می کند.من از کودکی به ورزش علاقه مند بوده ام. در دوران مدرسه، عضو تیم فوتبال بودم و در مسابقات مختلف شرکت می کردم. بعد از فارغ التحصیلی نیز، به طور مرتب به باشگاه ورزشی می روم و ورزش می کنم. ورزش به من کمک کرده است تا همیشه سالم و شاداب باشم و از زندگی لذت ببرم.

نتیجه گیری:

ورزش، ضرورتی انکار ناپذیر برای زندگی سالم و شاد است. انسان با ورزش کردن، سلامتی جسم و روح خود را تضمین می کند و به آرامش و صلح دست می یابد.

source

توسط petese.ir