رد مجیک 10 اولترا با صفحه نمایش فوق‌العاده بزرگ 7 اینچی و باتری غول‌پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی در بخش گوشی‌های گیمینگ غوغا به پا می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید، برند نوبیا در حال کار بر روی دو گوشی پرچمدار جدید برای بازار چین، یعنی Nubia Z70 Ultra و سری Red Magic 10 Pro است. نوبیا زد 70 اولترا یک گوشی پرچمدار معمولی بوده، اما سری رد مجیک 10 پرو شامل گوشی‌های پرچمدار گیمینگ و متمرکز بر بازی خواهد بود. این دستگاه‌ها همگی به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهند شد. همچنین، بر اساس اطلاعات فاش شده در وب‌سایت خبری gizmochina از سوی منبعی به نام Digital Chat Station، این سری از یک نسخه اولترا نیز برخوردار خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات رد مجیک 10 اولترا

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، گوشی Red Magic 10 Ultra به عنوان یک افزوده جدید به سری گوشی‌های رد مجیک، از مشخصات قابل توجهی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه اولترا رد مجیک 10 با وجود یک صفحه‌ نمایش فوق‌العاده بزرگ، احتمالا بیش از 7 اینچ، به گزینه‌ای عالی و بی‌رقیب برای گیمرهایی که به دنبال تجربه‌ای فراگیر هستند، تبدیل شود. همچنین، گفته می‌شود که نسخه اولترا همانند سایر مدل‌های این سری، از صفحه نمایش تخت با دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

رد مجیک 10 اولترا

علاوه بر این، مدل اولترا احتمالا یکی از بزرگترین باتری‌های صنعت موبایل را در خود جای خواهد داد. ظرفیت این باتری به طور بالقوه در محدوده 6600 میلی ‌آمپر ساعت تا 7000 میلی ‌آمپر ساعت خواهد بود که عمر باتری طولانی‌ برای بازی و استفاده فشرده را فراهم خواهد کرد. البته خود شرکت سازنده هنوز مدل اولترا را تایید نکرده اما پوستر اخیر نوبیا که در زیر مشاهده می‌کنید، یک نسخه قدرتمندتر و بزرگتر از مدل پرو را به نمایش گذاشته که به احتمال قوی همان مدل اولترا است.

رد مجیک 10 اولترا

همان‌طور که در بالا ذکر شد، نوبیا در حال توسعه پرچمدار دیگری با نام زد 70 اولترا برای عرضه به بازار چین است. انتظار می‌رود که این دستگاه نیز از دوربین زیر نمایشگر و چیپست اسنپدراگون 8 الیت کوالکام برخوردار باشد. DCS در بخش نظرات پست خود اشاره کرده که صفحه نمایش نوبیا Z70 اولترا کمی کوچک‌تر و حدودا 6.9 اینچی خواهد بود.

رد مجیک 10 اولترا

طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های پیشین، سری رد مجیک 10 پرو در ماه نوامبر در چین عرضه خواهد شد. نوبیا Z70 Ultra نیز احتمالا تا قبل از پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات رد مجیک 10 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir