تیم توسعه‌دهنده Spotify با برنامه جدید درآمدی برای تولیدکنندگان محتوا، فرصت درآمدزایی از اسپاتیفای، از طریق دو روش جدید را فراهم می‌کند.

اسپاتیفای به‌تازگی برنامه همکاری جدیدی را معرفی کرده که از اوایل سال ۲۰۲۵ برای سازندگان محتوا در کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا فعال خواهد شد و رقابت این شرکت با یوتیوب را در زمینه جذب تولیدکنندگان محتوا افزایش می‌دهد.

سهم از تبلیغات و اشتراک کاربران؛ روش‌های جدید درآمدزایی از اسپاتیفای

این برنامه، دو مسیر مختلف را برای درآمدزایی از اسپاتیفای، در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد. یکی سهم درآمد تبلیغاتی و دیگری اشتراک‌های ماهانه. Spotify با این حرکت، جایگاه خود را در میان تولیدکنندگان پادکست و ویدیو تثبیت خواهد کرد و بستر بهتری برای کسب درآمد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

درآمدزایی از اسپاتیفای

در این برنامه جدید، سازندگان محتوا می‌توانند از طریق تبلیغات درآمد کسب کنند. محتوای آن‌ها در سراسر پلتفرم اسپاتیفای به نمایش درمی‌آید و سازندگان سهمی از این تبلیغات خواهند داشت. علاوه بر این، امکان ارائه اشتراک‌های ماهانه نیز فراهم شده است. سازندگان می‌توانند برخی از محتواهای خود را به‌صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان قرار دهند و در ازای دریافت حق اشتراک، محتوای انحصاری و ویژه‌ای به آن‌ها ارائه دهند.

با این حال، برنامه همکاری اسپاتیفای شرایطی برای سازندگان دارد. برای دریافت سهم از درآمد تبلیغاتی، سازندگان باید در یک دوره ۳۰ روزه حداقل ۱۰ هزار ساعت از محتوای خود بازدید داشته باشند، بیش از ۲ هزار بازدیدکننده فعال داشته و حداقل ۱۲ قسمت از محتوای خود را منتشر کرده باشند. همچنین، برای فعال کردن اشتراک‌های ماهانه، سازندگان باید دو قسمت پادکست منتشر کرده و در یک دوره ۶۰ روزه، حداقل ۱۰۰ شنونده داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

از این پس آهنگ‌های اسپاتیفای را خیلی راحت در تیک تاک به‌اشتراک بگذارید

این برنامه جدید اسپاتیفای، همراه با گسترش اخیر قابلیت پخش ویدیو به ۸۵ کشور دیگر، نشان از تلاش گسترده اسپاتیفای برای افزایش سهم خود در بازار محتوا و جذب تولیدکنندگان بیشتر دارد. اسپاتیفای با تمرکز بر محتوای ویدیویی و پادکست، به دنبال رقابت جدی‌تر با یوتیوب و ارائه گزینه‌های جدید درآمدزایی برای سازندگان است.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط petese.ir