جت سئو در نشست خبری مشترک با رپورتاژ ادز که روز پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳ با حضور جمعی از متخصصین حوزه سئو و اصحاب رسانه برگزار شد، از ابزار جدید تولید محتوا با هوش مصنوعی رونمایی کرد.
در این نشست خبری که با هدف رونمایی از ابزار جدید جت سئو و اعلام همکاری مشترک با پلتفرم رپورتاژ ادز برگزار شد، رضا شیرازی بنیانگذار جت سئو ضمن معرفی ابزار جدید جت سئو خاطرنشان ساخت که این ابزار به کاربران کمک میکند تا با استفاده از هوش مصنوعی به تولید محتوا بپردازند.
ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی جت سئو
جت سئو با آنالیز دقیق و هوشمند وبسایت شما، مشکلات و نقاط ضعف سئو سایت را شناسایی کرده و راهکارهای عملی برای بهبود آن ارائه میدهد. این ابزار، مانند یک دستیار متخصص سئو، شما را در مسیر بهینهسازی وبسایت همراهی میکند.
از جمله ویژگیهای کلیدی جت سئو علاوه بر ابزار جدید تولید محتوا با هوش مصنوعی میتوان به تحلیل سئو سایت، تحقیق کلمات کلیدی، ارائه ساختار محتوا، رهگیری رتبه کلمات کلیدی هدف، مشاهده خطاهای فنی سایت و تجزیه و تحلیل رقبا اشاره کرد.
ابزار جدید تولید محتوا با هوش مصنوعی در جت سئو با استفاده از دادههای موجود در جتسئو و ابزار ساختار محتوا، در تنها در ۳ مرحله یک محتوای سئو شده با سبک و سیاق مورد نظر کاربر تولید میکند.
همکاری مشترک رپورتاژ ادز با جت سئو
در ادامه این نشست خبری، هادی شریفی، مدیر پلتفرم رپورتاژ ادز، از همکاری مشترک رپورتاژ ادز و جت سئو خبر داد.
هادی شریفی گفت: “در طی سالهای گذشته، با توجه به خاموش شدن ابزار کلیدی الکسا و نبود جایگزین مناسب برای اعتبارسنجی وب سایتها، پلتفرم رپورتاژ ادز به دنبال یک جایگزین مناسب برای این ابزار کلیدی بود که با تحقیق و بررسی به این نتیجه رسید که ابزار بومی و ایرانی، رتبه جت سئو، که براساس میزان ورودی گوگل سایتها به رتبهبندی آنها میپردازد، میتواند یک جایگزین مناسب برای این موضوع باشد.”
وی خاطرنشان ساخت که پلتفرم رپورتاژ ادز، رتبه جت سئو را به عنوان یکی از شاخصههای اصلی اعتبارسنجی رسانهها انتخاب و به پلتفرم خود اضافه کرده و در آیندهای نزدیک ابزار جدیدی به جت سئو برای آنالیز رقبا و یافتن رپورتاژ مناسب با همکاری رپورتاژ ادز اضافه خواهد شد.
source
کلاس یوس