در این نمایشگاه که از ۳ دی آغاز و به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران ادامه دارد، این اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه راهکارهای مبتنی بر سیمکارت هوشمند شاتل موبایل به عنوان بستری مطمئن برای تامین نیازمندیهای ارتباطی در سراسر کشور و معرفی جدیدترین راهکارهای سازمانی، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
سیمکارتهای سازمانی یکی از خدمات شاتل موبایل است که با امکان تخصیص بستههای سازمانی شخصیسازی شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات سازمانها و شرکتها ارائه میشود. با استفاده از این سیمکارتها، سازمانها قادر خواهند بود ارتباطات سازمانی خود را مدیریت کرده و هزینههای ارتباطی را کاهش دهند.
یکی از راهکارهای سازمانی شاتل موبایل که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، «سرویس پیامک خدماتی» شاتل موبایل است. سرویس پیامک خدماتی شاتل موبایل این امکان را در اختیار مشتریان سازمانی قرار میدهد تا بدون هیچ واسطهای به صورت مستقیم، برای تمام مخاطبین خود پیامک خدماتی ارسال کنند. مشتریان این راهکار سازمانی شاتل موبایل میتوانند به دو روش وبسرویس و وبپنل از سرویس پیامک خدماتی و انبوه شاتل موبایل استفاده کنند.
راهکار ارتباطی همگرای APN-VPN برای ارتباط با ثبات درونسازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یک بستر امن، ارائه سیمکارت با برند اختصاصی سازمانها و شرکتها، آی پی استاتیک روی سیمکارت و همچنین فناوری «موبایل کانکت» به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیمکارت، از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل موبایل است که صاحبان کسب و کار میتوانند در این نمایشگاه با آن آشنا شوند.
علاقهمندان میتوانند از ۳ تا ۶ دی ماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ با مراجعه به سالن ۸-۹ از نزدیک با خدمات این اپراتور تلفن همراه آشنا شوند و یا برای اطلاعات بیشتر به وبسایت شاتل موبایل به نشانی shatelmobile.ir مراجعه کنند.
source
کلاس یوس