شرکت اسکوئر انیکس، سیاست جدیدی اتخاذ کرده است که هدف آن حمایت از کارکنان این شرکت در برابر آزارهای طرفداران سمی است.

این قوانین به وضوح اعلام می‌کند که هرگونه آزار و اذیت از سوی مشتریان یا طرفداران به هیچ‌وجه قابل تحمل نیست و اسکوئر انیکس تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و رفاه کارکنانش انجام خواهد داد.

طبق بیانه این شرکت، اگر شواهدی از آزار توسط یک فرد مشخص گردد، شرکت حق دارد خدمات پشتیبانی خود را قطع کرده یا از ارائه محصولات و خدمات خودداری کند. در این راستا، اسکوئر انیکس به‌طور صریح به برخی از رفتارهایی که به‌عنوان آزار و اذیت شناخته می‌شوند اشاره کرده است. این رفتارها شامل خشونت، تهدید، افترا، توهین، تعقیب مداوم و سایر اقداماتی هستند که به‌طور مستقیم یا از طریق مراکز پشتیبانی شرکت انجام می‌شوند.

همچنین گفته شده، که اینگونه اقدامات نه‌تنها باعث مختل شدن کار کارکنان و شرکا می‌شود بلکه به تجربه سایر مشتریان هم آسیب می‌زند. اسکوئر انیکس تاکید کرده که سیاست جدید در راستای ایجاد محیطی امن برای کارکنان، شرکا و مشتریان طراحی شده است و هیچ‌گونه آزار و اذیتی از سوی طرفداران و مشتریان تحمل نخواهد شد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه، اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای در برابر آزار و اذیت است. شرکت اعلام کرده که در برابر رفتارهایی همچون تهدید، استفاده از زبان توهین‌آمیز، تبعیض‌ورزی، تجاوز به حریم خصوصی، آزار جنسی و سایر رفتارهای خشونت‌آمیز واکنش نشان خواهد داد.

اسکوئر انیکس همچنین به افرادی که خواسته‌های غیرمنطقی دارند یا درخواست‌های زیادی از شرکت می‌کنند، هشدار داده است. از جمله این درخواست‌ها می‌توان به تغییرات غیرمنطقی در محصولات، درخواست‌های غیرمنطقی برای عذرخواهی یا مجازات کارکنان اشاره کرد.

این رویکرد به ویژه پس از واکنش‌های منفی طرفداران بازی‌های فاینال فانتزی، بعد از انتشار ریمیک FF7 و انتخاب‌های داستانی آن، اهمیت بیشتری یافته است. صداپیشه‌های این بازی‌ها، مانند بریانا وایت که نقش آریت را ایفا می‌کند، پیش‌تر در رسانه‌ها به آزارهایی که پس از انتخاب‌های داستانی دریافت کرده‌اند، اعتراض کرده بودند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir