مدیر عامل گروه مالی کاریزما:
میتوان با بیمههای عمر و زندگی مبتنی بر کالا، منابع را کانالیزه و وارد بازار سرمایه کرد + ویدئو
بورس
فصل اقتصاد – علی تیموری، مدیر عامل گروه مالی کاریزما، در میزگرد «بیمههای عمر و زندگی مبتنی بر کالا» که به ابتکار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، برگزار شد، ضمن آسیبشناسی ساختار کلاسیک صنعت بیمه، عوامل رشد نکردن بازار بیمه عمر و زندگی را بررسی کرد.
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) ، علی تیموری با اشاره به آماده بودن زیر ساختهای فنی، روند پیش روی ابزار بیمههای عمر و زندگی مبتنی بر کالا را روشن می داند و معتقد است: میتوان به وسیله این ابزار، منابع را کانالیزه و به بازار سرمایه و اقتصاد وارد کرد.
او پیشبینی کرد: بزرگترین ریسک ممکن در بازار بیمههای عمر و زندگی مبتنی بر کالا، تقابلهایی است که رگولاتورهای بخشهای مختلف با یکدیگر خواهند داشت.
صحبتهای علی تیموری، مدیر عامل گروه مالی کاریزما را، که در میزگرد بیمه های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، بیان شده، در ویدئوی زیر ببینید:
source