شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه خبر داد؛



پاسخ به 744 هزار سوال در مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه



بورس


پاسخ به 744 هزار سوال در مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه

  بزرگنمايي:


فصل اقتصاد – شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از پاسخگویی به 744 هزار تماس در مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه (1569) در اسفند ماه سال 1403 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، روابط عمومی سپرده‌گذاری مرکزی ، اعلام کرد: از مجموع 812 هزار و 371 تماس ورودی با مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه «1569» در اسفند ماه سال گذشته، به 744 هزار و 439 تماس پاسخ داده شده است.
جزییات سوالات
بر اساس این گزاش، در این بازه زمانی، بیش‌ترین دلایل تماس مربوط به سهام عدالت بوده، به‌طوری‌که 72 درصد تماس‌ها با این مرکز درباره سهام عدالت با موضوع «سود سهام عدالت و تقسیم سهام عدالت متوفیان» و 21 درصد درباره سجام مربوط به موضوع «نحوه ثبت نام شخص حقیقی و حقوقی» بوده است.
هم‌چنین سوالات و موارد مربوط به سامانه‌ درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه با 4 هزار و 906 تماس، مربوط با موضوع «نحوه استفاده از درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و همچنین نحوه انتقال سهام متوفی به صورت الکترونیک» با یک هزار و 756 تماس از دیگر موارد مطرح شده از سوی مردم در این بازه زمانی بوده است.
آمار مراجعه حضوری
در آخرین ماه زمستان سال گذشته، 169 نفر در خصوص سهام عدالت «سود، فوت شده‌ها، جاماندگان، تقسیم سهام متوفی و تایید نشدن شماره شبا» و 26 نفر هم در خصوص سجام «نحوه ویرایش اطلاعات، واریز نشدن سود، نحو ثبت نام حقیقی و حقوقی» با مراجعه حضوری به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نسبت به دریافت پاسخ و راهنمایی اقدام کرده‌اند.







source

توسط petese.ir