اخیرا اعلام شد پربینندهترین بازی در توییچ در سال گذشته جی تی ای ۵ بود که از بیش از یک دهه از عرضه آن میگذرد.
البته بخش آنلاین همیشه در حال تکامل GTA Online عامل اصلی جذب مخاطب است و توسعهدهندگان همچنان به طور منظم بخش آنلاین بازی را با داستانها و ماموریتهای جدید بهروزرسانی میکند. اما ۲۵.۸ میلیون ساعت پخش و ۱.۴ میلیارد ساعت تماشا در سال ۲۰۲۴ همچنان فوقالعاده است و همچنین پتانسیل عظیم جی تی ای ۶ را برجسته میکند.
علاوه بر جی تی ای، بینندگان توییچ به بازیهایی مانند League of Legends (با ۱.۱۸ میلیارد ساعت تماشا) و سپس شوترهای همیشه محبوب مانند Valorant (۸۰۴ میلیون ساعت) و Fortnite (۵۳۹ میلیون ساعت) و Call of Duty (در مجموع ۴۵۱ میلیون ساعت) روی آوردند.
بهطور کلی محتوای بازی در توییچ در سال ۲۰۲۴ به مدت ۱۵.۶ میلیارد ساعت تماشا شد و این پلتفرم به طور میانگین ۱۰۵ میلیون بازدیدکننده ماهانه داشت.

مدیرعامل توییچ، دن کلنسی در اسفند ماه سال گذشته برنامههای شرکت برای سال ۲۰۲۵ را پس از یک سال پرچالش در ۲۰۲۴ که با تعدیل نیرو همراه بود، تشریح کرد. علاوه بر بهبودهایی در اپلیکیشن موبایل توییچ، شرکت تایید کرد که امکان کسب درآمد برای اکثر استریمرها فراهم خواهد شد.
معمولا استریمرها باید به وضعیت Affiliate برسند تا ابزارهای کسب درآمد فعال شوند، اما امسال استریمرها میتوانند فورا شروع به کسب درآمد کنند. چیزی که نه تنها به نفع استریمر است بلکه به نفع توییچ هم هست، زیرا بخشی از درآمد را دریافت میکند.
source
کلاس یوس