کنسول نینتندو سوییچ ۲ در زمان عرضه میزبان بازی Mario Kart World خواهد بود که میراث سری مسابقه‌ای را ادامه می‌دهد. یک مصاحبه جالب با اعضای کلیدی تیم ساخت نشان داد که این دنباله در ابتدا برای سوییچ ۲ برنامه‌ریزی نشده بود.

اخیرا نینتندو با تیم ساخت بازی مصاحبه کرد که شامل کوسوکه یابوکی (تهیه‌کننده)، کنتا ساتو (مدیر برنامه‌نویسی)، ماسائکی ایشیکاوا (مدیر هنری)، شینتارو جیکومارو (رهبر تیم طراحی) و آتسوکو آساهی (مسئول موسیقی) بود. آن‌ها در این گفتگو در مورد اهداف اولیه بازی صحبت کردند.

پروسه ساخت Mario Kart World از سال ۲۰۱۷ آغاز شد. یابوکی گفت:

ما حتی در زمان ساخت Mario Kart 8 Deluxe به فکر ساخت نسخه بعدی سری بودیم و در مارس ۲۰۱۷ نمونه‌سازی را آغاز کردیم. در پایان همان سال به‌ طور رسمی کار روی این پروژه را شروع کردیم.

پس از اینکه تیم ساخت متوجه شد دامنه Mario Kart World بیش از حد گسترده شده، تصمیم گرفتند که هیچ بخشی از تجربه اصلی را قربانی نکنند. او ادامه داد:

ما روی بازی کار می‌کردیم و تصمیم‌گیری درباره اینکه چه چیزی را کنار بگذاریم به تعویق می‌افتاد، بنابراین در مقطعی فهمیدیم که اوضاع پیچیده خواهد شد. اما وقتی تصمیم گرفتیم Mario Kart 8 Deluxe — Booster Course Pass را منتشر کنیم، فکر کردیم که به ما زمان بیشتری برای ادامه ساخت می‌دهد. در همین زمان بحث انتقال بازی به سیستم نینتندو سوییچ ۲ مطرح شد و ناگهان امکانات زیادی برای آنچه می‌توانستیم انجام دهیم، فراهم شد.

Mario Kart World

ایده تغییر مسیر به سمت نینتندو سوییچ ۲ از سال ۲۰۲۰ مطرح شد. ساتو توضیح داد:

وقتی برای نینتندو سوییچ بازی را توسعه می‌دادیم، اغلب نگران بودیم که آیا می‌توانیم تعادل مناسبی بین طراحی و عملکرد پیدا کنیم. البته عملکرد سیستم سوییچ برای توسعه انواع مختلف بازی‌ها کافی است، اما اگر همه چیزهایی را که می‌خواستیم در دنیای وسیع این بازی بگنجانیم، اضافه می‌کردیم بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نمی‌شد و دچار افت فریم مداوم می‌شد.

قدرت نینتندو سوییچ ۲ منجر به خلق Mario Kart World و تحقق چشم‌انداز تیم شد. این بازی به‌ عنوان یک اثر انحصاری عرضه خواهد شد و بعید است که برای سوییچ ۱ منتشر شود. اخیرا نینتندو ادعای استفاده از هوش مصنوعی برای بازی را رد کرد.

این بازی به صورت مستقل با قیمت ۸۰ دلار فروخته خواهد شد یا به عنوان بخشی از یک بسته شامل کنسول Switch 2 و کد دانلود بازی در دسترس خواهد بود. بازی از صفحه‌نمایش تقسیم‌شده چهار نفره روی یک کنسول سوییچ ۲ و شبکه بی‌سیم محلی برای حداکثر هشت بازیکن (با حداکثر دو بازیکن که می‌توانند روی هر سیستم بازی کنند به عنوان مثال چهار کنسول با دو نفر روی هر کدام) پشتیبانی می‌کند. مسابقات آنلاین از حداکثر ۲۴ بازیکن پشتیبانی می‌کنند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir