رویداد بزرگ Gamescom Latam 2025 که ورژن لاتین گیمزکام محسوب میشود، اخیرا با استقبال طرفداران به رکورد جدید دست یافته است.
این رویداد که از 10 تا 14 اردیبهشت در سائوپائولو برزیل برگزار شد، میزبان تعداد 130 هزار بازدید کننده بود که این رقم 30 درصد از دوره قبل بیشتر است. درون رویداد امسال بیش از 90 غرفه و 240 برند مطرح حضور داشتند. همچنین میتوان بیش از 40 ناشر بزرگ شامل نینتندو، بتسدا، سگا، اپیک گیمز و بسیاری دیگر را نام برد.
مدیرعامل ای رویداد، گوستاوو استاینبرگ گفت:
آمار امسال فراتر از انتظارات ما بوده و رکوردهای جدید، جایگاه ای رویاد را منطقه تقویت کرد. رویداد Latam حالا جایگاه اصلی ناشران برای معرفی عناوین جدید خواهد بود.
طی این دوره 120 عنوان معرفی شدند که از حدود بی از 200 ساعت محتوا، اسامی افرادی مانند تهیه کننده اجرایی Pay Day 1 و 2 بو اندرسون، کریس چارلا از مایکروسافت، مدیرعامل Compulsion Games گیوم پرووست، مدیر اجرایی سابق پلیاستیشن، شوهی یوشیدا و بسیاری از افراد معروف در این صنعت به چشم میخورد.
رویداد Gamescom Latam 2025 با پخش آنلاین در پلتفرمهای مختلف، بیش از 10 میلیون بیننده را به خود جذب کرد. همچنین گفته شده که بیش از 300 رسنه داخلی و خارجی در رویداد امسال حضور داشتند که از این میان، میتوان به فامیتسو IGN اشاره کرد.
نگاهی جزئی به آمار و رکوردهای این رویداد:
- حضور بیش از 130 هزار بازدیدکننده
- حضور بیش از 40 ناشر در سالن
- بیش از 400 عنوان قابل بازی
- ثبت رکورد بیش از 10 میلیون مخاطب آنلاین
- حضور بیش از 300 رسانه در رویداد
- بیش از از 2000 اینفلوئنسر در قالب همکاری با رویداد
رویداد Gamescom Latam 2025 ثابت کرد که صنعت بازیهای رایانهای جایگاه ویژهای در میان مخاطبان سراسر جهان داشته و ثبت رکوردهای جدید، نشان از محبوبیت این صنعت میدهد.
نظر ما درباره رویداد امسال و خبر مورد بحث چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
source