در مجموع هشت کلاس و شخصیت برای انتخاب در الدن رینگ نایترین وجود دارند و هرکدام قابلیتها، نقاط قوت و شیوهی مبارزهی منحصر به فردی را دارا هستند. شش مورد از این شخصیتها از همان ابتدا و به محض آن که وارد Roundtable Hold میشوید در دسترس هستند و میتوانید برای آغاز اولین ماجراجویی خود یکی را انتخاب کنید. دو شخصیت دیگر کمی دیرتر به بازی اضافه میشوند اما ارزش انتظار را دارند. پس بدون توضیحی اضافه، با راهنما و معرفی کلاسهای بازی Elden Ring Nightreign همراه ویجیاتو باشید.
کلاسهای بازی Elden Ring Nightreign
قابلیتها و مهارتهای Wylder
آمار کلاس Wylder:
- HP: A
- FP: C
- Stamina: B
- Strength: A
- Dexterity: B
- Intelligence: C
- Faith: C
- Arcane: C
قابلیتهای کلاس Wylder:
- قابلیت Sixth Sense :Passive
- مهارت: Claw Shot
- قابلیت آلتیمیت: Onslaught Stake
- سلاح مورد علاقه: Greatswords
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Warrior/Vagabond (همهکاره یا همان شوالیه)
معرفی قابلیت Passive شخصیت Wylder
قابلیت Passive این شخصیت Sixth Sense نام دارد و به شما اجازه می دهد برای یکبار از مرگ فرار کنید، در حقیقت فرصتی دوباره بعد از آن که یک دشمن شما را بلاخره از پای درمیآورد. با این وجود بعد از تنها یک بار استفاده از این قابلیت باید برای بدست آوردن دوبارهی آن یا سری به یک Site of Grace بزنید و یا توسط دیگر بازیکنان دوباره زنده شوید.
میتوانید از در دسترس بودن یا نبودن این قابلیت با نگاه کردن به نشانهی سر Wylder که در پایین نوار Stamina قرار گرفته، آگاه شوید. اگر در دسترس باشد، Sixth Sense به صورت اتوماتیک فعال شده و بعد از آن که به زمین افتادید شما را زنده میکند.

معرفی مهارت Wylder
مهارت این شخصیت Claw Shot است که به شما اجازه میدهد با شلیک یک قلاب به شکل پنجه یا همان Grappling Hook به دشمنانی که در مسیر آن هستند وصل شده و آنها را به سمت خود بکشید. همچنین میتوانید با استفاده و جمعآوری سریع آن، با سرعت بیشتری حرکت کنید (بدین شکل راهی دیگر برای پرهیز از ضرباتی که به سمت شما میآیند، خواهید داشت).
با این وجود نکتهای که ارزش دارد بدانید آن است که نمیتوانید از این قابلیت برای کشیدن هر نوع دشمنی به سمت خود استفاده کنید. اگر از آن برای کشیدن دشمنان کوچک و متوسط استفاده کنید، با نتیجهای بی نقص مواجه میشوید و آنها به صورت گیج شده به نزد شما میآیند. Claw Shot اما در برابر دشمنان بزرگتر آنقدر موثر نیست و برعکس شرایط همیشگی، شما را به سمت آنها میکشد و هر حملهای که در این مدت انجام دهید به عنوان یک حملهی در حال دویدن (Sprinting Attack) حساب خواهد شد.
این مهارت به تنهایی آنقدر ضربه بالایی ندارد اما اگر دشمنی که مورد هدف قرار دادید، از قبل ضربه خورده باشد میتوانید به شکلی زیبا با Claw Shot کار او را تمام کنید. همچنین اگر دشمنان سپرهایی داشته باشند به سمت شما کشیده نمیشوند اما برای مدتی گیج شده و سپر خود را پایین میآورند که در این حالت برای حملهای قوی بیدفاع میشوند.
به صورت خلاصه سعی کنید در انتخاب زمان و نحوهی استفاده از Claw Shot دقت فراوانی داشته باشید و لحظهای که بیشترین تاثیر برای تمام تیم را دارد انتخاب کنید. همچنین شما قبل از استفادهی دوباره از این قابلیت باید منتظر تمام شدن کولداون آن بمانید.

قابلیت آلتیمیت Wylder
قابلیت آلتیمیت این شخصیت Onslaught Snake است که طی یک حملهی تک ضربهای چوبی را شلیک کرده و در ادامه انفجاری بزرگ به وجود میآورد. این قابلیت، حملهای قدرتمند است که باعث میشود بعد از استفاده مقداری به عقب پرتاب شوید با این وجود شما میتوانید بخشی از شارژ قابلیت آلتیمیت خود را جهت ایستادن در جایی که هستید و بالا بردن تاثیر ضربه بعد از برخورد نگه دارید. شما حتی میتوانید از این حمله جهت شکست Stance دشمنان بزرگتر مانند باسهای نهایی یا همان نایتلردها استفاده کنید.
حالا که داریم در مورد قابلیتهای آلتیمیت حرف میزنیم، لازم است که بدانید که قبل از استفاده باید منتظر شارژ شدن کامل آنها بمانید، با این وجود حملهی ابتدایی تنها سه بخش از چهار بخش قابلیت را مصرف میکند و شما میتوانید برای دنبال کردن آن با حملهای قدرتمند و یا نگه داشتن قسمت باقی مانده جهت شارژ دوبارهی سریعتر، یکی را انتخاب کنید.
استفادهی کامل از آلتیمیت Wylder بهترین انتخاب است و این مسئله که بعد از آن به عقب پرتاب میشوید، نه تنها امتیازی منفی نیست بلکه میتواند از حملهی بزرگ بعدی دشمن شما را نجات دهد.

قابلیتها و مهارتهای Guardian
آمار کلاس Guardian:
- HP: S
- FP: C
- Stamina: A
- Strength: B
- Dexterity: C
- Intelligence: D
- Faith: C
- Arcane: C
قابلیتهای کلاس Guardian:
- قابلیت Steel Guard :Passive
- مهارت: Whirlwind
- قابلیت آلتیمیت: Wings of Salvation
- سلاح مورد علاقه: Halberds
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Hero/Warrior (تانک)
معرفی قابلیت Passive کلاس Guardian
قابلیت Passive این کلاس Steel Guard نام دارد که به شما اجازه میدهد با سپری که در دست دارید مقاومت کرده و بدین شکل Stance دفاعی خود را آرام و پیوسته افزایش دهید، اما شما نمیتوانید به هنگام استفاده از آن بدوید پس از آمادگی برای دریافت حملات متعدد اطمینان حاصل کنید.
همانطور که گفتیم، این قابلیت نقاط قوت و ضعف را به صورت همزمان دارد زیرا که به هنگام استفاده از آن حملاتی که دفع میکنید Stamina کمتری میگیرند اما در عوض توانایی حرکتی شما به شدت محدود شده و بدین شکل در برابر حملات از زوایای مختلف بیدفاع میشوید. با این وجود این قابلیت امنیت بیشتری به شما برای پیدا کردن فرصتی جهت اجرای یک ضدحملهی قدرتمند یا Guard Counter میدهد.

معرفی مهارت Guardian
مهارت این شخصیت Whirlwind است که طی آن شما از بالهای بزرگ (و چشمگیر) خود برای ایجاد طوفان استفاده میکنید. هر دشمن بدشانسی که گرفتار بالهای قدرتمند این کلاس بیفتد به سمت مرکز طوفان کشیده شده و سپس به هوا پرتاب میشود، این در حالی است که حملات راه دور کوچک نیز به صورت اتوماتیک دفع میشوند. همچنین اگر طوفانی که در ابتدا ساختید آنقدری که دوست داشتید بزرگ نبود، میتوانید با نگه داشتن دکمهی مربوط به Skill اندازهی آن را تا بیشترین حد ممکن افزایش دهید.
این مهارت به تنهایی مقدار دمیجی مناسب اعمال میکند اما استفاده اصلی آن برای دور کردن دشمنانی که شما و یا تیم را محاصره کردند، است. دشمنان کوچکتر مانند Demi-Humanها (منهای نسخهی باسهای آنها) با استفاده از این قابلیت بلافاصله کشته میشوند، اما باسهای بزرگتر مانند نایتلردها و آنهایی که میتوانند پرواز کنند تحت تاثیر آن قرار نمیگیرند.
ارزش دارد که به دقت در مورد زمان و مکان استفاده از این مهارت در مبارزه به علت کولداونی نسبتا طولانیای که دارد فکر کنید.

قابلیت آلتیمیت Guardian
قابلیت آلتیمیت این شخصیت Wings of Salvation نام دارد که بعد از استفاده از آن به هوا رفته و سپس با قدرت فراوان دوباره به پایین برمیگردید و یک منطقهی محافظت شده در اطراف محل برخورد ایجاد میکنید. وقتی به هوا میپرید، میتوانید مقدار کمی حرکت کرده و مکان فرود خود را تغییر دهید، قابلیتی که برای محافظت از همتیمیای که آسیب دیده و کمی از شما فاصله دارد، بسیار کاربردی است. همچنین میتوانید منطقهی محافظت شده را مدتی پس از استفاده از آلتیمیت، فعال نگه دارید و بدین شکل از کسانی که نزدیک شما هستند و شاید نیاز به کمک دارند، محافظت کنید.
وقتی از این آلتیمیت استفاده میکنید، Guardian بعد از پرش برای لحظاتی در هوا معلق میماند، که این اتفاق به شما برای تصمیمگیری در مورد محل فرود، وقت میدهد. وقتی هم که فرود میآیید تاثیر منطقهای (AOE) که داشتید به شکل واضحی مشخص میشود و هرچیزی که در آن محدوده قرار بگیرد برای مدتی کوتاه دمیج دریافت نمیکند. اگر همتیمیای نزدیک به مرگ و در منطقهی فرود شما باشد، زمان لازم برای زنده کردن او کوتاه شده و شما میتوانید در صورت داشتن Relicهای مناسب، مقداری از نوار سلامتی او را نیز بازیابی کنید.
با این وجود حواستان باشد که بعد از فرود آمدن، Guardian برای لحظهای کوتاه نمیتواند حرکت کند و این شما را در خطر قرار میدهد (البته اگر خوش شانس باشید باقی تیم هوای شما را خواهند داشت!).

قابلیتها و مهارتهای Ironeye
آمار کلاس Ironeye:
- HP: C
- FP: C
- Stamina: B
- Strength: C
- Dexterity: A
- Intelligence: D
- Faith: D
- Arcane: B
قابلیتهای کلاس Ironeye:
- قابلیت Eagle Eye :Passive
- مهارت: Marking
- قابلیت آلتیمیت: Single Shot
- سلاح مورد علاقه: Bows
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Bandit (کماندار)
معرفی قابلیت Passive کلاس Ironeye
قابلیت Passive این کلاس Eagle Eye است که به شما اجازه میدهد آیتمهای بیشتری در محیط و بعد از کشتن دشمنان پیدا کنید. چیزی که این قابلیت را خاص میکند، آن است که دیگر همتیمیها نیز در صورت حضور Ironeye در تیم، از آن برخوردار میشوند. بدین ترتیب در یک ماجراجویی ساده، همه میتوانند لوت بسیار بهتری دریافت کند.
جمعآوری لوت تنها یک بخش از تجربه کلی شما در هر ماجراجویی به حساب میآید، دشمنان متعدد را بکشید و در کل کنار همتیمیهای خود مبارزه کنید (یا اگر دوست داشتید، تنها بازی کنید). اکثر لوتها از نقاط مشخصی به دست میآیند، مانند صندوقچهها، اما برخی از دشمنان شکست خورده هم آیتمهای خوبی به زمین میاندازند و به لطف این قابلیت شما میتوانید نهایت استفاده را از این المان ببرید.

معرفی مهارت Ironeye
مهارت این کلاس Marking است که طی آن شما با خنجری کوچک ضربهای را به دشمن میزنید و اگر این حمله موفق باشد، برای مدتی نقطهی ضعفی روی بدن دشمن ایجاد میکند. شما سپس میتوانید تمامی حملات بعدی خود و تیم را برای اعمال دمیج بیشتر، متمرکز نقطهی ضعف بکنید. با هر ضربه مدت زمان زخم ایجاد شده افزایش پیدا میکند و سپس برای گیج کردن دشمن میتواند با اعمال دمیجی سنگین نابود شود. با این وجود شما میتوانید تنها یک نقطهی ضعف روی دشمن فعال داشته باشید و به دور از محلی که شما با خنجر به آن ضربه زدید، زخم حاصل از آن در جایی مشخص به وجود خواهد آمد.
بعد از ایجاد نقطهی ضعف دشمنان ۱۰٪ دمیج بیشتری دریافت میکنند. بعد از ضربه زدن به دشمن با خنجر نیز، او با یک علامت X قرمز رنگ نشانه گذاری میشود تا راحتتر بتوانید هدفگیری کنید.
اگر به صورت مداوم به نقطهی ضعف حمله کنید، دمیج وارده به نوار سلامتی دشمنان آرام و پیوسته و تا زمان نابودی نقطهی ضعف، بیشتر میشود. همتیمیها شما نیز میتوانند کمک کنند. همچنین بعد از نابودی، نقطهی ضعف برای مدتی دشمن را گیج کرده و پنجرهای بزرگ برای حمله به او ایجاد میکند. برخی از دشمنان در حد دریافت یک Critical Hit و برخی دیگر تنها برای لحظاتی کوتاه، گیج میشوند.
نکته مهمی که باید بدانید آن است که مقدار دمیجی که میتوانید به دشمن وارد کنید، به سقف نوار سلامتی آنها در زمان ایجاد نقطهی ضعف بستگی دارد. به عنوان مثال اگر دشمن نوار سلامتی بزرگ و کاملی داشته باشد، شما میتوانید مقدار زیادی دمیج به او وارد کنید اما اگر نوار سلامتی آنها کوچک و یا کم باشد، دمیجی که میتوانید وارد کنید نیز کم خواهد بود.

قابلیت آلتیمیت Ironeye
قابلیت آلتیمیت این کلاس Single Shot نام دارد، که در آن شما یک تیر قدرتمندی که هر نوع زره یا روش دفاعیای را نادیده گرفته و از هر سطحی رد میشود، برای ضربه زدن به یک هدف، شلیک میکنید. اما این تمام ویژگیهای این قابلیت نیست، بعد از برخورد تیر به هدف، یک شوک منطقهای بزرگ (AOE) ایجاد میشود که به تمامی دشمنان دمیج وارد کرده و دشمنان کوچکتر را با یک ضربه به زمین میاندازد.
دیواری میان شما و هدف وجود دارد؟ دشمنان پشت درها و دیگر موانع قایم شدهاند؟ اصلا نگران نباشید زیرا که Single Shot از هر چیزی در مسیر خود برای رسیدن به هدفی که انتخاب کردید، عبور میکند و هنگام استفاده از آن کسی نمیتواند به شما ضربه بزند.
برای شلیکی دقیقتر، دکمهی مربوط به آلتیمیت را برای کشیدن کمان و هدف گیری بهتر قبل از رها کردن، نگه دارید. یادتان باشد که به محض برخورد، شوکی منطقهای نیز برای گیج کردن دشمنی که در مرکز درگیری قرار دارد، جهت استفاده حداکثری، ایجاد میشود.

قابلیتها و مهارتهای Raider
آمار کلاس Raider:
- HP: A
- FP: D
- Stamina: A
- Strength: S
- Dexterity: C
- Intelligence: D
- Faith: D
- Arcane: C
قابلیتهای کلاس Raider:
- قابلیت Fighter’s Resolve :Passive
- مهارت: Retaliate
- قابلیت آلتیمیت: Totem Stela
- سلاح مورد علاقه: Greataxes, Great Hammers و Colossal Weapns
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Hero (بربر)
معرفی قابلیت Passive کلاس Raider
قابلیت Passive این کلاس Fighter’s Resolve نام دارد و بدان معنی است که در زمان فعال بودن آن، چیزی نمیتواند شما را به زمین بیاندازد و در همین حین هرچه بیشتر دمیج دریافت کنید، قدرت مهارت Retaliate (مهارت منحصر به فرد کلاس) بالا می رود.
بعد از این که به مقدار کافی دمیج دریافت کردید، Retaliate به قویترین شکل خود میرسد اما در عوض دقت آن در مقایسه با حالت عادی، بسیار کمتر میشود. اما نکتهی مثبت دیگر در مورد این قابلیت Passive آن است که اگر به هنگام فعال کردن Retaliate دمیجی دریافت کنید، بجای مردن، Raider با تنها یک واحد در نوار سلامتی خود، زنده میماند.

معرفی مهارت Raider
مهارت Raider همانطور که در بخش قبلی گفتیم، Retaliate نام دارد که نه تنها به لطف قابلیت Passive او که تاثیر آن را بیشتر میکند، بلکه بخاطر حالت دفاعیای که دارد و دمیج دریافتی را به کمترین حد ممکن میرساند، بسیار کاربردی است. هنگامی که شروع به استفاده از این مهارت میکنید Raider طی حرکتی با کلهی خود، به دشمنان نزدیک دمیج وارد میکند.
سپس به محض آن که خود Raider به اندازهی کافی دمیج دریافت کند، بافی قدرتمند به شکل یک آپرکات بدست میآورد که در صورت داشتن قدرت کامل، میتواند حتی بزرگترین دشمنان را هم به هوا بفرستد. با این وجود، هرچقدر حرکت نهایی به قدرت کامل نزدیکتر باشد، اجرای آن به شکلی صحیح نیز سختترمیشود، زیرا که فعال کردن آن، بیشتر طول میکشد.
ترکیب Retaliate با قابلیت Fighter’s Resolve در برابر دشمنان کوچکتر و کندتر بهترین راه استفاده از این مهارت به حساب میآید، زیرا که به شما فرصتی مناسب برای اعمال مقدار زیادی دمیج با دقت فراوان میدهد.

قابلیت آلتیمیت Raider
قابلیت آلتیمیت این کلاس Totem Stela است که در آن شما سلاح Raider را وارد زمین کرده و سپس سنگ قبری بزرگ پدیدار میشود. در ادامه این قابلیت منطقهی محافظت شدهای میسازد که قدرت تمام همتیمیها نزدیک را بیشتر کرده، قدرت تک تک ضربات آنها را افزایش داده و تیرهای از دور شلیک شده را دفع میکند.
به هنگام احضار شدن، سنگ قبر بزرگ دقیقا زیر پای Raider پدیدار میشود. پس اگر میخواهید که این قابلیت به کل تیم در میدان مبارزه کمک کند، باید خود را در موقعیتی قرار دهید که از قرار گرفتن باقی اعضا در شعاع آن، مطمئن باشید.
سنگ قبر نه تنها از شما محافظت میکند بلکه برای ۳۰ ثانیه بعد از بالا آمدن به صورت کامل، دمیج منطقهای سنگینی را نیز وارد میکند. اگر این برای شما کافی نیست، Relicهای خاصی هستند که علاوه بر افزایش طول مدت Totem Stela، بافهای دیگری را هم به آن میدهند.

قابلیتها و مهارتهای Recluse
آمار کلاس Recluse:
- HP: D
- FP: A
- Stamina: C
- Strength: D
- Dexterity: C
- Intelligence: S
- Faith: S
- Arcane: C
قابلیتهای کلاس Recluse:
- قابلیت Elemental Defense :Passive
- مهارت: Magic Cocktail
- قابلیت آلتیمیت: Soulblood Song
- سلاح مورد علاقه: ندارد
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Astrologer (جادوی سیاه)
معرفی قابلیت Passive کلاس Recluse
قابلیت Passive این کلاس Elemental Defense است که به شما اجازه میدهد باقیماندهی جادو (Affinity Residues) در جهان الدن رینگ را برای پر کردن دوبارهی نوار FP پیدا کنید. چگونه میتوانید آنها را پیدا کنید؟ به صورت خلاصه، حملاتی که تاثیری جادویی روی دشمن میگذارند، مانند یخ، باقیماندههای گفته شده را ایجاد میکنند، پس هرچه بیشتر حمله کنید، باقیماندهی بیشتر برای پر کردن نوار FP بدست میآورید. به عنوان امتیازی اضافه، هر جادوی اضافهای که به وجود میآورید، توسط همتیمیها هم میتوانند پیدا و جمع شود.
برای آن که به صورت کامل متوجه شوید، هنگامی که دشمنی تحت تاثیر دمیج جادو، برق، آتش و Holy قرار میگیرد، شروع به تولید جادوهای اضافهای میکند که با دمیجی که تحت تاثیر آن است، هماهنگ هستند (پس اگر دشمنی تحت تاثیر برق باشد، جادوی اضافهی برقی تولید میکند). به هنگام هدف گرفتن یک دشمن که در چنین شرایطی قرار دارد، دایرهای رنگی پدیدار میشود تا به شما اطلاع دهد بعد از استفاده از Magic Cocktail (مهارت Recluse) روی آن دشمن، چه المانی را بدست خواهید آورد. به عنوان مثال، دایرهی آبی رنگ به معنای المان جادو یا همان Magic است.

معرفی مهارت Recluse
مهارت این کلاس Magic Cocktail است که به شما اجازه میدهد با جمعآوری جادوهای باقیماندهای که توضیح دادیم، یک Magic Cocktail شلیک کنید (که راهی مناسب برای ضربه زدن به نقطه ضعف دشمنان است). با این وجود برای فعال کردن آن نیاز دارید که سه جادو اضافه (Affinity Residue) برای ساخت و استفاده از یک جادو، جمع کنید اما نیازی نیست که آنها هر سه از یک المان باشند، زیرا هرچقدر ترکیبهای پیچیدهتری داشته باشید، جادوی حاصل از آنهاس قویتر میشود.
نشان مهارت Recluse کمی از باقی کلاسهای بازی Nightreign که سه دایره که یک مثلث شکل میدهند، دارند، متفاوتتر است. هربار که جادویی جمعآوری کنید، آن جادو یکی از سه دایرهی مثلث را پر میکند. به محض آن که مثلث پر شود شما میتوانید با استفاده از مهارت Magic Cocktail جادویی منحصر به ترکیبی که داشتید، شلیک کنید.
برای جمعآوری جادو از یک دشمن لازم نیست که او را بکشید، کافیست با یک ضربهی المانی، جادویی از همان المان دریافت کنید. نوار مهارت و FP را پر کنید و دوباره دمیجی المانی برای جمعآوری جادوی بیشتر، شلیک کنید، این برای شما همچنین گزینهی استفاده از جادوهایی که هزینهی کمتری دارند اما همچنان المان مد نظر برای ساخت هرچه سریعتر Magic Cocktail میدهند، ایجاد میکند.
فراموش نکنید همواره حواستان به نوار FP باشد.

قابلیت آلتیمیت Recluse
قابلیت آلتیمیت این کلاس Souldblood Song نام دارد و از یک سرود خونی برای اعمال نشانههای خونی به دشمنان نزدیک، استفاده میکند. بعد از دریافت نشانههای خونی، دشمنان دمیج بیشتری دریافت میکنند و نوار سلامتی و FP کسی که آن را فعال کرده باشد (یعنی Recluse) بلافاصله پر میشود. با این وجود علامتهای خونین فقط برای مدتی کوتاه باقی میمانند پس هوشمندانه از آنها استفاده کنید.
البته که برای بازیابی نوار سلامتی و FP، دشمنانی که نشان خونی دارند، باید حتما دمیج دریافت کنند. هرچقدر آنها دمیج بیشتری بگیرند، نوار سلامتی و FP شما نیز بیشتر پر میشود (این امکان فقط برای Recluse که قابلیت را فعال کرده است، وجود دارد). خوشبختانه هر نوع دمیجی با این قابلیت هماهنگ است و برخی از Relicها قدرت آن را نیز قویتر میکنند.

قابلیتها و مهارتهای Executor
آمار کلاس Executor:
- HP: B
- FP: D
- Stamina: B
- Strength: C
- Dexterity: S
- Intelligence: D
- Faith: D
- Arcane: S
قابلیتهای کلاس Executor:
- قابلیت Tenacity :Passive
- مهارت: Cursed Sword
- قابلیت آلتیمیت: Aspects of the Crucible: Beast
- سلاح مورد علاقه: Katana
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Samurai/Prisoner (سامورایی/آرکین)
معرفی قابلیت Passive کلاس Executor
قابلیت Passive این کلاس Tenacity است که شما را بعد از رهایی از یک بیماری (مانند سم یا همان Poison) تقویت میکند یا به صورت دقیقتر، دمیج و سرعت بازیابی Stamina را بعد از رهایی، افزایش میدهد. برای استفادهی بهینه از این قابلیت لازم نیست کار خاصی را انجام دهید زیرا که به صورت اتوماتیک بعد از بین رفتن هر بیماریای که شخصیت شما دارد، فعال میشود.
فقط حواستان باشد که نوار برخی از بیماریها برای فعال شدن این قابلیت، باید به صورت کامل خالی شوند.

معرفی مهارت Executor
مهارت این کلاس Cursed Sword نام دارد که به شما اجازه میدهد با استفاده از یک شمشیر طلسم شده، ضربات دشمنان را دفع کنید (Deflect) و اگر بتوانید به صورت مداوم این کار را انجام دهید، خنجری را فعال میکند که دمیج ضربات سلاح اصلی شما را بالا میبرد.
هر چقدر بیشتر دفع کنید، خود شمشیر تا زمان درخشان و طلایی شدن شارژ میشود و سپس شما دمیج بسیار بیشتری برای آن بدست میآورید. محدودیت حرکات شما به هنگام استفاده از این قابلیت، بدان معنی نیست که نمیتوانید حمله کنید، شما میتوانید به هر شکلی که خواستید در این حالت به دشمنان حمله کنید. همچنین خوشبختانه، اگر بمیرید و یا شمشیر را قبل از شارژ شدن کامل غیر فعال کنید، تمام شارژی که جمع کردهاید برای شما باقی میماند.
برخلاف مهارت دیگر شخصیتها شما یک استفادهی محدود از Cursed Sword ندارید و لازم نیست بعد از کنار گذاشتن، منتظر پر شدن دوبارهی آن بمانید. شما میتوانید در هر زمان و به هر تعدادی که دوست دارید، بدون هیچ کولداونی، از این قابلیت بهره ببرید.
تنها نکتهی منفی این مهارت آن است که به هنگام دفع حملات دشمنان، حرکت شما را محدود میکند، پس خود را در شرایطی که آنقدر خطرناک نیست و یا در نزدیکی همتیمیها برای حمایت، قرار دهید.

قابلیت آلتیمیت Executor
آلتیمیت این کلاس Aspects of the Crucible: Beast است که شما در آن به یک هیولای ترسناک تغییر شکل میدهید و میتوانید در این حالت از حملات منحصر به فرد (و قوی) که دمیج فراوانی هم دارند، بر علیه دشمنان خود استفاده کنید. شما تا زمانی که دوباره دکمهی آلتیمیت را بزنید و یا این قابلیت تمام شود به شکل هیولا باقی میمانید. شما همچنین در این حالت علاوه بر داشتن نوار سلامتی بزرگتر، آن را به صورت کامل دوباره پر میکنید.
بهترین روش استفاده از این حالت برای نابود کردن گروههای دشمنان کوچکتر و یا زمانی که محاصره شدهاید و میخواهید بلافاصله فرار کنید، به حساب میآید. البته که میتوانید از آن برای کمک به تیم و ایجاد فضایی برای نفس کشیدن و هیل کردن آنها، قبل از مبارزهی بعدی هم استفاده کنید.
با این وجود همواره به مقدار باقیمانده از این قابلیت توجه کنید، زیرا که انجام هر نوع حملهای در زمانی که به شکل هیولا هستید، از مقدار آن کم میکند. فراموش نکنید که با خالی شدن این قابلیت، شما دوباره به شکل عادی Executor بازمیگردید.

قابلیتها و مهارتهای Duchess
شما برای آزاد کردن Duchess از آنجایی که از همان ابتدا در Roundtable Hold حضور ندارد، باید مقداری کار اضافه انجام دهید. با این وجود وقتی که او را بدست میآورید، ارزش دارد که همه چیز را در مورد تواناییها و مناسب بودن یا نبودن او برای سبک بازی خود، بدانید.
آمار کلاس Duchess:
- HP: C
- FP: B
- Stamina: D
- Strength: D
- Dexterity: B
- Intelligence: A
- Faith: B
- Arcane: C
قابلیتهای کلاس Duchess:
- قابلیت Magnificent Poise :Passive
- مهارت: Restage
- قابلیت آلتیمیت: Finale
- سلاح مورد علاقه: Daggers
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Bandit/Prophet (دزد)
معرفی قابلیت Passive کلاس Duchess
قابلیت Passive این کلاس Magnificent Poise است که قابلیت شما در داج دادن و حمله کردن را بهبود میبخشد، شما همچنین برای حمله و استفاده از حرکات دفاعی، Stamina کمتری خرج میکنید و حتی میتوانید دو دفعه به صورت متوالی، داج بدهید.
برخلاف باقی شخصیتها، هنگامی که Duchess، از سر راه حملهای داج می دهد، به سمتی دیگر پریده و منطقهی بزرگی را پوشش میدهد (باقی شخصیتها همانطور که میدانید، ملق میزنند) و اگر بتوانید این حرکت بلافاصله با یک داج دیگر دنبال کنید، او دوباره به همین شکل حرکت کرده و این بار منطقهی بزرگتری را رد میکند. این به شما اجازه میدهد در صورت اجرای صحیح، از حملات بیشتری فرار کنید.

معرفی مهارت Duchess
مهارت این کلاس Restage نام دارد که برای مدتی کوتاه برای دشمنان نزدیک، زمان را به عقب بازگردانده و دمیجی که در چند وقت اخیر دریافت کردهاند را دوباره به آنها اعمال میکند. تقریبا نصف دمیج ابتدایی که به حالت گذشتهی دشمنان وارد کردید، دوباره در حال حاضر بر آنها اعمال میشود
Restage میتواند زمانی که مشغول انجام کارهای دیگری هستید فعال شود و به صورت اتوماتیک کار خود را انجام دهد. امتیاز دیگر این قابلیت آن است که تنها به دشمنانی که خودتان به آنها حمله کردهاید محدود نمیشود و هر دشمن نزدیکی که شما و یا تیم به آنها حمله کرده باشید نیز تحت تاثیر قرار میگیرند. این قابلیت همچنین تمامی بیماریها (مانند سم) و قابلیتهای استفاده شده توسط دیگران را هم دوباره به هدف اعمال میکند.
شما نمیتوانید دمیج بیشتری با حملهی دوباره به نسخهی گذشته دشمنان، ایجاد بکنید اما هر دمیجی که در گذشته انجام دادهاید، به بدن حال حاضر آنها انتقال مییابد.

قابلیت آلتیمیت Duchess
قابلیت آلتیمیت این کلاس Finale است که به شما و همتیمیهای نزدیک اجازه میدهد برای مدتی کوتاه از دشمنانی که به دنبالتان هستند، مخفی شوید. این کار دشمنان را بعد از گم کردن شما، آماده دریافت دمیجی بزرگ میکند. Finale همچنین به شما و همراهان زمانی بسیار با ارزش برای پر کردن نوار سلامتی و یا فرار کردن (در صورت نیاز) میدهد.
بعد از استفاده، شما کاملا غیر قابل شناسایی میشوید و دشمنان حتی در صورت ایجاد سر و صدا، نمیتوانند به شما حمله کنند. به صورت خلاصه این قابلیت مانند پردهای است که تیم را برای مدت زمانی کوتاه، جهت انجام هرکاری برای شکست دشمن نیاز دارید، امن نگه میدارد. اما، شما همچنان اگر در منطقهی حملهی دشمن باشید، میتوانید دمیج دریافت کنید، به هر حال شما در این حالت تنها مخفی هستید و نه ضد ضربه. همچنین اگر ضربه بخورید، از حالت مخفی خارج میشوید.
با این وجود شلیکهای از راه دور با قابلیت ردیابی که به سمت شما میآیند و دشمنانی که بزرگتر و قویتر هستند، همچنان میتوانند موقعیت دقیق شما را در صورت نزدیک شدن، تشخیص دهند.

قابلیتها و مهارتهای Revenant
برای بدست آوردن Revenant نیز درست مانند Duchess نیاز دارید مقداری در باز پیشروی کنید. با این وجود وقتی که او را بدست میآورید، ارزش دارد که همه چیز را در مورد تواناییها و مناسب بودن یا نبودن او برای سبک بازی خود، بدانید
آمار کلاس Revenant:
- HP: D
- FP: A
- Stamina: D
- Strength: C
- Dexterity: C
- Intelligence: B
- Faith: S
- Arcane: B
قابلیتهای کلاس Revenant:
- قابلیت Necromancy :Passive
- مهارت: Summon Spirit
- قابلیت آلتیمیت: Immortal March
- سلاح مورد علاقه: ندارد
- کلاسهای مشابه در الدن رینگ: Prophet/Astrologer (احضار کننده)
معرفی قابلیت Passive کلاس Revenant
قابلیت Passive این کلاس Necromancy است و به شما کمک چند روحی که به عنوان قدرت اضافه در کنار شما و تیمتان میجنگند را قرض میدهد. اگر Revenant ضربهی نهایی را به دشمنی وارد کند، در آینده میتواند از روح او برای کمک در مبارزه و اعمال دمیج اضافه، استفاده کند.
با این وجود روحها احضار شده آنقدر نوار سلامتی بزرگی ندارند و چیزی در حدود یک دقیقه باقی میمانند، پس از استفادهی حداکثری از آنها بعد از پدیدار شدن، اطمینان حاصل کنید. خبر خوب اما آن است که این قابلیت محدود به دشمنان کوچک نیست و موارد بزرگتر را هم میتواند به خدمت Revenant در بیاورد.

معرفی مهارت Duchess
مهارت این کلاس Summon Spirit است و اجازه میدهد از یکی از سه روح بزرگ در منویی فرعی که به هنگام فعال شدن آن ظاهر میشود، یکی را برای کمک به خود انتخاب کنید. هر گزینه حملهی آلتیمیت منحصر به فردی دارد که اگر در زمان حضور او در میدان مبارزه، قابلیت آلتیمیت Revenant را فعال کنید، از آن استفاده میکند و کاربرد خود را بیشتر از قبل نشان میدهد.
با این وجود، این روحها از آنجایی که با دریافت چند ضربه از دشمنان بزرگ ناپدید میشوند، بیشتر در برابر دشمنان کوچک تا متوسط به کار میآیند. البته که میتوانید از آنها برای پرت کردن حواس باسها نیز بهره ببرید.
ویژگی مثبت این قابلیت آن است که حتی در صورت شکست، این روحها (که خانواده نیز خطاب میشوند) در زمان غیرفعال بودن نوار سلامتی خود را پر میکنند، پس چه در زمانی که آنها بیکار در میدان ماندهاند و چه در زمانی که به جیب Revenant بازگشتهاند، میتوانند HP خود را بازیابی کنند. همچنین میتوانید آنها را قبل از بازگشت به سلامتی کامل، دوباره احضار کنید.

قابلیت آلتیمیت Revenant
آلتیمیت این کلاس یک حملهی منطقهای (AOE) به نام Immortal Match است که شما و همتیمیهای نزدیک را جاویدان میکند! با این وجود باید بگوییم که این بدان معنی نیست که دیگر دمیجی دریافت نمیکنید، اما هر دمیجی که به سمت شما بیاید تاثیر بسیار کمتری داشته و در زمان فعال بودن این قابلیت، همواره با یک واحد HP زنده میمانید.
این تنها نکتهی مثبت Immortal March نیست و هر همتیمیای که در نزدیکی شما به زمین افتاده باشد، بلافاصله زنده شده و هر عضوی از «خانواده» که با مهارت Summon Spirit در میدان باشد نیز با فعال شدن آن از حملهی آلتیمیت خود که توضیح دادیم، استفاده میکند. با این وجود همانطور که گفتیم، دمیج حملات این روحها برابر دشمنان کوچکتر و ضعیفتر در مقایسه با بزرگترها، بیشترین تاثیر را دارد.

source
کلاس یوس