سازندگان بازی Ghost of Yotei تایید کرده‌اند که این عنوان جدید فاقد مکانیک «حالت‌های مبارزه» یا همان Stances خواهد بود، ویژگی‌ای که در Ghost of Tsushima بسیار محبوب بود و عمق بیشتری به مبارزات آن بازی می‌داد.

تیم Sucker Punch تصمیم گرفته این سیستم را کنار بگذارد و به‌جای آن از مجموعه‌ای جدید از سلاح‌ها بهره ببرد. «نیت فاکس» کارگردان خلاق بازی در گفتگویی با GamesRadar گفت که بازی از «لایه‌های بیشتری برای خلق حس مبارزات بداهه» استفاده می‌کند. سیستم Stances حذف شده و به‌ جای آن سلاح‌هایی قرار گرفته‌اند که «صرفا تعویض‌های ظاهری نیستند».

هر سلاح در جهان Ghost of Yotei کارکردی خاص دارد:

  • با نیزه می‌توان دشمنان را به عقب پرتاب کرد.
  • با کوساریگاما می‌توان گروه‌های مختلف را هدف گرفت.
Ghost of Yotei

مکانیزم «خلع سلاح» هم نقش مهمی در واکنش‌پذیری مبارزات ایفا می‌کند. اگر بازیکن سلاح خود را از دست دهد، باید سلاح دشمن را تصاحب کند تا چالش‌ها را پشت سر بگذارد. سلاح‌های گرم هم به بازی اضافه شده‌اند، اما کارآمدترین گزینه نیستند. استفاده به‌ موقع از آن‌ها می‌تواند «مرگبار» باشد، اما نمی‌توان مثل سلاح‌های سرد از آن‌ها استفاده کرد.

اطلاعاتی درباره گرگی که همراه شخصیت اصلی است هم منتشر شد. این گرگ نماد «حیات‌وحش Ezo» است و علاوه‌ بر مبارزه به محیط طبیعی بازی هم گره خورده است. گرگ شخصیت مستقلی دارد و «همانند سگ شما نیست» و ممکن است در برخی ماموریت‌ها حضور داشته باشد و در برخی دیگر نه، اما همیشه «در نزدیکی شما خواهد بود».

بازی Ghost of Yotei در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

source

توسط petese.ir