ایو گیه‌مو، مدیرعامل یوبیسافت، در جلسه اخیر این شرکت با سهامداران با سوالاتی درباره روند ساخت و انتشار بازی Star Wars Outlaws مواجه شد. دیگر بر کسی پنهان نیست که این بازی عملکردی پایین‌تر از انتظارات داشت و نتوانست فروشی که یوبیسافت مد نظر داشت را تجربه کند. شاید یکی از دلایل این اتفاق، مشکلات فنی و کمبودهای این بازی هنگام انتشار اولیه‌اش بوده باشد. اما گیه‌مو اعتقاد دارد که کاهش محبوبیت برند «جنگ ستارگان» هم بخش دیگری از دلایل شکست این بازی است.

به‌نقل از اینسایدر گیمینگ، گیه‌مو در توضیحات خود به سهامداران ابتدا محبوبیت فرنچایز Star Wars را زیر سوال برد و سپس به مشکلات فنی بازی اشاره کرد.

ما به اهداف فروش خود برای Star Wars Outlaws دست نیافتیم. بازی از چند مورد رنج می‌برد. در درجه اول این بازی در زمانی عرضه شد که برند آن در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. همچنین بازی مواردی داشت که نیاز به بهبود داشتند. آن‌ها هم در هفته‌های اول بهبود یافتند و باگ‌هایشان برطرف شد، اما در نهایت فروش بازی تحت تاثیر قرار گرفت.

ما با برطرف کردن مشکلات فنی بازی آن را به شدت بهبود دادیم. وقتی که بازی روی کنسول‌های جدیدی همچون سوییچ ۲ عرضه شود، نسخه جدید و بهبودیافته بازی خواهد بود.

بازی Star Wars Outlaws ضمن فروش پایین‌تر از انتظار خود، با واکنش‌های متوسط رو به بالایی مواجه شد و در نهایت نتوانست به‌اندازه‌ای که تصور می‌شد سر و صدایی داشته باشد. این بازی اکنون روی پی‌سی و کنسول‌های نسل نهم در دسترس است، اما در تاریخ ۱۳ شهریور برای نینتندو سوییچ ۲ هم منتشر خواهد شد. استار وارز اوت لاز شاید اولین چالش فنی واقعا سخت کنسول جدید نینتندو باشد و باید دید که آیا این انتشار می‌تواند جان دوباره‌ای به بازی دهد یا خیر.

source

توسط petese.ir