06 مرداد 1404 ساعت 08:19

شرکت سامسونگ از همکاری با کمپانی برادران وارنر و استودیوهای DC برای ارائه یک تجربه سوپربزرگ از سوپرمن خبر داد. جزئیات ماجرا را در ادامه بخوانید.

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد در همکاری با کمپانی برادران وارنر و استودیوهای DC، همزمان با اکران فیلم جدید سوپرمن، مجموعه‌ای از برنامه‌های ویژه شامل محتوای ویدیویی با تم سوپرمن و نسخه‌های محدود آثار هنری دیجیتال برگرفته از کمیک‌های DC را از طریق فروشگاه هنری سامسونگ (Samsung Art Store) در اختیار هواداران قرار می‌دهد.

هون لی، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ، با اشاره به هدف این شرکت برای ارتقای تجربه تماشای فیلم و سرگرمی گفت:

سامسونگ در تلاش است تا با همکاری با استودیوهای مطرح و هنرمندان برجسته، ارتباط مخاطبان با داستان‌ها و شخصیت‌های محبوبشان را، چه در سالن‌های سینما و چه در خانه، عمیق‌تر و ملموس‌تر سازد.

با آغاز اکران جهانی فیلم جدید سوپرمن به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی جیمز گان که به‌عنوان نخستین اثر از دنیای سینمایی جدید DC شناخته می‌شود، سامسونگ کمپین جهانی خود را با شعار «فقط بزرگ نیست، فوق‌العاده بزرگه» (It’s not just big. It’s super big) راه‌اندازی کرده است؛ کمپینی که با انتشار مجموعه‌ای از ویدیوهای تبلیغاتی با محوریت ابرقهرمان معروف DC، تلاش دارد هیجان این فیلم را از طریق پلتفرم‌های دیجیتال، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و فضاهای عمومی در سراسر جهان به مخاطبان منتقل کند.

در لندن، کمپین سامسونگ از طریق کیوسک‌های روزنامه‌فروشی با تم «دیلی پلانت» (روزنامه خیالی دنیای سوپرمن) اجرا می‌شود. این کیوسک‌ها در مکان‌های پرتردد و برجسته‌ای همچون برج شارد (The Shard) و ایستگاه کینگز کراس (Kings Cross Station) نصب خواهند شد تا تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد را برای مخاطبان فراهم کنند.

هواداران سوپرمن همچنین می‌توانند اقلام نسخه محدود با تم سوپرمن را خریداری کرده، هدایای ویژه دریافت کنند و با به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها یا ویدیوهای خود از رویداد، در چالش جهانی شبکه‌های اجتماعی مشارکت کنند. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان شانس این را دارند که جوایز ویژه‌ای از جمله یک تلویزیون 98 اینچی سامسونگ را برنده شوند.

فعالیت‌های تعاملی این کمپین در مراکز خرید بزرگ سراسر آسیا، از جمله در مالزی، ویتنام و کره، برگزار خواهد شد. در این رویدادها، هواداران می‌توانند از غرفه‌های عکاسی با تم سوپرمن، نمایشگاه‌های موقت و تعاملی بهره‌مند شوند و تجربه‌ای منحصر به‌فرد از محصولات سامسونگ را به‌طور حضوری داشته باشند.

علاوه بر این، فروشگاه هنری سامسونگ (Samsung Art Store) که به‌عنوان پلتفرم پیشرو هنر دیجیتال در تلویزیون های Art سامسونگ شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از 10 قطعه هنری دیجیتال با تم سوپرمن را برای مدت محدود به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دسترسی به این مجموعه که برگرفته از کمیک‌های DC است، از 1 جولای تا 31 آگوست ممکن خواهد بود. آثار مذکور روی تلویزیون The Frame و مدل‌های QLED و Neo QLED سامسونگ در سال 2025 قابل مشاهده خواهند بود و میراث قهرمانانه سوپرمن را به خانه‌ها می‌آورند تا هواداران به شیوه‌ای نوآورانه از هنر الهام بگیرند و از تماشای سوپرمن لذت ببرند.

خط تولید تلویزیون های فوق‌العاده بزرگ سامسونگ شامل مدل‌هایی با اندازه‌های 98، 100 و 115 اینچ از سری‌های Neo QLED و Crystal UHD است. این تلویزیون‌ها با صفحه‌نمایش‌های عظیم، کیفیت تصویر بی‌نظیر و فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که تصاویر را روان‌تر نمایش داده و کنتراست عمیق‌تری ایجاد می‌کنند، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از سرگرمی خانگی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

source

توسط petese.ir