«جان دامبرو» نویسنده باسابقه استودیوی BioWare به‌ تازگی به Bethesda Game Studios پیوسته و به‌ عنوان «طراح ارشد ماموریت‌ها» در پروژه The Elder Scrolls 6 فعالیت خواهد داشت. این خبر می‌تواند نویدبخش ارتقای کیفیت طراحی ماموریت‌ها در این بازی مورد انتظار باشد.

دامبرو قبل از این در استودیوهای مطرحی مانند BioWare و Sucker Punch و Telltale فعالیت داشته و در طول ۱۲ سال حضورش در بایوور نقش مهمی در نگارش بخش‌هایی از بازی‌های محبوبی چون Mass Effect 3 و Mass Effect: Andromeda ایفا کرده است. از جمله آثار برجسته او می‌توان به ماموریت معروف Priority: Tuchanka و شخصیت‌های Garrus و Javik اشاره کرد. همچنین او نویسنده اصلی بسته الحاقی Citadel برای Mass Effect 3 بود.

دامبرو در سال‌های اخیر به‌ عنوان «طراح ارشد روایت» در بازی Dragon Age: Veilguard فعالیت داشته و همچنین در پروژه‌هایی مانند Game of Thrones از Telltale و Ghost of Yotei از Sucker Punch مشارکت داشته است.

طبق گزارش منتشرشده توسط TheGamer دامبرو در آگوست ۲۰۲۵ به Bethesda پیوسته و این خبر توسط یکی از کاربران ردیت از طریق صفحه لینکدین او کشف شده است.

The Elder Scrolls

با توجه به اینکه ساخت بازی The Elder Scrolls 6 همچنان در جریان است، حضور دامبرو می‌تواند تاثیر قابل‌ توجهی بر طراحی ماموریت‌های بازی داشته باشد. بسیاری از طرفداران معتقدند که کیفیت روایت و طراحی ماموریت‌ها در بازی‌های اخیر بتسدا مانند Fallout 4 و Starfield نسبت به آثار کلاسیکی مانند Oblivion و Skyrim افت کرده است و حالا امید می‌رود که دامبرو بتواند این روند را بهبود بخشد.

بیش از ۷ سال از معرفی اولیه The Elder Scrolls 6 می‌گذرد، اما هنوز اطلاعات زیادی درباره مکان یا جزئیات بازی منتشر نشده است. اما حضور چهره‌هایی مانند دامبرو می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای این عنوان باشد.

source

توسط petese.ir