«کن لوین» کارگردان خلاق Judas سکوت استودیوی Ghost Story Games را درباره وضعیت بازی شکست و نگاهی تازه به روند پیشرفت آن ارائه داد.
او گفت به جای فاصلههای طولانی بین تریلرها و «تصاویر پرزرق و برق» این بهروزرسانیهای «لو-فای» به بازیکنان امکان میدهد بیشتر و مکرر از جزئیات ساخت باخبر شوند در حالی که تمرکز اصلی تیم همچنان روی تکمیل بازی باقی میماند.
یکی از مهمترین خبرها معرفی ویژگی تازهای به نام Villainy است. برخلاف BioShock و BioShock Infinite که ضدقهرمان ثابت داشتند در Judas این بازیکنان هستند که مشخص میکنند دشمنان چه کسانی باشند. سه شخصیت اصلی بازی یا همان Big 3 میتوانند با بازیکن رابطه دوستانه برقرار کنند، اما اگر نادیده گرفته شوند ممکن است به دشمن بدل شوند.
لوین توضیح داد:
از آن نقطه به بعد، آنها به مجموعهای تازه از تواناییها دسترسی پیدا میکنند تا اقدامات و اهداف شما را خنثی کنند.
این بهروزرسانی همچنین تاکید دوبارهای بر روایت داستانمحور و شخصیتمحور بازی دارد. بازی Judas با الهام نسبی از سیستم Nemesis در Shadow of Mordor قصد دارد روابط با Big 3 را از نظر احساسی عمیقتر کند. این شخصیتها برای جلب اعتماد بازیکن ممکن است رشوه بدهند و در مبارزه نجاتش دهند و در مورد رقیبان شایعهپراکنی کنند یا حتی رازهایشان را فاش کنند. از دست دادن یکی از آنها باید مانند از دست دادن یک دوست حس شود.

برخلاف شخصیت الیزابت در BioShock Infinite که بازیکنان او را خوب میشناختند ولی او بازیکن را زیاد نمیشناخت، سه شخصیت اصلی در Judas فعالانه اعمال بازیکن را زیر نظر خواهند داشت و به نحوه مبارزه، ساخت و ساز، هک کردن و بهویژه برخورد او با دیگران واکنش نشان میدهند.
درباره زمان عرضه، تیم هنوز تعهدی نداده است. هرچند توسعه رو به پیشرفت است و مراحل مهم طی میشود، استودیو میگوید نمیخواهد تاریخ انتشاری اعلام کند که بعدا به تعویق بیفتد. لوین افزود:
ما میدانیم Judas تا وقتی به دست بازیکنان نرسد، واقعا یک بازی نیست و همه اعضای تیم برای رسیدن به آن روز تلاش میکنند.
source
کلاس یوس