تیمون اسمکتالا، کارگردان مجموعه Dying Light در استودیو Techland در وبلاگ Pilgrim Outpost توضیحاتی درباره محتواهای جدید بازی Dying Light: The Beast ارائه داد.

او درباره مسیر چالش Call of the Beast، مکانیک‌های New Game+ و حالت جدید Nightmare Mode که به زودی اضافه می‌شود، صحبت کرد. طبق گفته تیمون، برخی عناصر حالت Nightmare از بازی‌های دیگر الهام گرفته شده‌اند، به ویژه Alien: Isolation و Resident Evil 3: Nemesis. تیم توسعه در حال بررسی رفتار همه باس‌ها برای افزایش غیرقابل پیش‌بینی بودن آن‌ها و همچنین اعمال تغییراتی در دشمنان Volatile است. این تغییرات بیشتر هوشمندانه و واقعی خواهند بود تا صرفاً قوی‌تر کردن دشمنان.

حالت Nightmare بعد از عرضه به‌روزرسانی New Game+ و Legend Levels معرفی خواهد شد و هدف آن خلق چرخه‌ای واقعی‌تر از بقا است که شامل مکانیک‌های جدیدی نیز می‌شود. البته دشمنان آسیب بیشتری می‌رسانند و بازی چالش‌برانگیزتر می‌شود، اما تمرکز اصلی بر این است که تجربه بازی واقعی‌تر و عمیق‌تر شود.

بازیکنان Dying Light: The Beast می‌توانند در مسیر چالش‌های جامعه شرکت کنند که تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد و با پیشرفت در آن جوایز انحصاری کسب کنند. نخستین چالش شامل رسیدن به ۶۰ میلیون اندام بریده شده توسط کاربران بوده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir