شیائومی مشکل پنجره پاپآپ ضبط صفحه را در برخی مدلهای شیائومی ۱۵ که از نسخه بتای HyperOS 2.0 استفاده میکنند، شناسایی کرده است. در گزارش هفتگی اخیر اشکالات، کاربران گفتهاند که پنجره پاپآپ دکمه ضبط صفحه هنگام تلاش برای شروع یا متوقف کردن ضبطها نمایش داده نمیشود. شیائومی وعده داده است که یک راهحل دائمی در آپدیت بعدی HyperOS منتشر خواهد شد که تجربه سیستم روانتری را ارائه میدهد.
جزئیات گزارش هفتگی اشکالات شیائومی
این مشکل بهطور خاص در گزارش زیر شناسایی شده است:
- مسئله: پنجره پاپآپ ضبط صفحه نمایش داده نمیشود
- دستگاههای تحت تأثیر: شیائومی ۱۵
- نسخههای تحت تأثیر: OS2.0.225.0.WOCMIXM (بتا)، OS2.0.225.0.WOCEUXM (بتا)
- وضعیت: در آپدیت بعدی رفع خواهد شد
این بدان معناست که مشکل مذکور عمدتاً کاربران بتای HyperOS 2.0 را تحت تأثیر قرار داده است و کاربران نسخههای پایدار مشکلی ندارند. تیم توسعه نرمافزار شیائومی از پیش تشخیص داخلی این مشکل را انجام داده و اصلاح آن در چرخه ساخت بعدی گنجانده خواهد شد.

شیائومی همچنان به تعهد خود در بهبود پایداری سیستم و تجربه کاربری از طریق چرخه بازخورد هفتگی ادامه میدهد. برنامه بتای HyperOS این امکان را به تستکنندگان زودهنگام میدهد که اشکالات را بهسرعت گزارش دهند که باعث پاسخ سریع و رفع مشکلات بهطور هدفمند میشود.
آپدیت بعدی برای رفع مشکل پنجره پاپآپ ضبط صفحه همچنین یکی از مراحلی است که به بهبود کنترلسنتر و رابطهای کاربردی HyperOS 2.0 کمک میکند. این رابطها در حال طراحی مجدد هستند تا عملکردی روانتر و پاسخدهی بهتری داشته باشند.
کاربرانی که در برنامه تست بتا شرکت دارند، تشویق میشوند تا بهروزرسانیها را از طریق مسیر Settings > About phone > System updates بررسی کنند. علاوه بر این، آنها میتوانند اپلیکیشن MemeOS Enhancer را از فروشگاه گوگل پلی نصب کنند. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران میتوانند برنامههای اصلی سیستم شیائومی را بهروزرسانی کرده، ویژگیهای پنهان را فعال و نسخههای HyperOS را بهطور کارآمدتر مدیریت کنند.
source
کلاس یوس