تعدادی از سازندگان با سابقه بازی Fall Guys با راه‌اندازی استودیو Panic Stations وارد عرصه تولید بازی‌های چندنفره مشارکتی شدند. این گروه از توسعه‌دهندگان هدف خود را ساخت بازی‌هایی «شاد، خنده‌دار و فیزیک‌محور با محوریت همکاری بازیکنان» اعلام کرده‌اند و قصد دارند چندین عنوان جدید را هر سال منتشر کنند. اعضای موسس این استودیو شامل استیو تیلور، دن هوآنگ، جو والش و اولیور هیندل هستند که پیش‌تر در موقعیت‌های ارشد بر روی بازی Fall Guys در استودیو Mediatonic فعالیت داشتند. پل کرافت، هم‌بنیان‌گذار Mediatonic، هم در میان اعضای موسس Panic Stations حضور دارد.

طبق اعلام رسمی تیم، Panic Stations تمرکز خود را بر تولید بازی‌های مشارکتی با محور طنز و فیزیک قرار داده و هدف دارد هر سال چند بازی معرفی کند. اولین بازی استودیو قرار است به‌زودی رونمایی شود. برندینگ استودیو با محوریت کبوتر طراحی شده و محتوای تبلیغاتی و شبکه اجتماعی درون‌جهانی خاص خود را هم دارد. جو والش، مدیر طراحی استودیو، در این‌باره گفت:

فرصت دوباره همکاری با دوستان و ساخت عجیب‌ترین بازی‌های ممکن برای من غیرقابل چشم‌پوشی بود.

پل کرافت نیز توضیح داد:

من طرفدار بزرگ بازی‌های مشارکتی آنلاین هستم و دیدن پیشرفت این حوزه هیجان‌انگیز است. همکاری مجدد با دوستان قدیمی خوشحال‌کننده است و ما به دنبال ساخت بازی‌هایی هستیم که شادی و پیوند را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند.

پس از موفقیت جهانی Fall Guys در دوران همه‌گیری و خرید استودیو Mediatonic توسط Epic Games در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)، این استودیو دچار تعدیل نیرو در سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۲) شد. Panic Stations اولین استودیو تازه‌تاسیس در قالب طرح Skeleton Crew است که اوایل این ماه توسط کرافت معرفی شد. این طرح شبکه‌ای از استودیوهای مستقل با ارزش‌های مشترک مانند تیم‌های کوچک، تمرکز، خلاقیت و مهربانی تشکیل می‌دهد و قصد دارد شرایط کار برای استودیوهای مستعد مانند Panic Stations را بهبود بخشد. تیم‌های پایه Skeleton Crew شامل Payload، Brightrock و Mythwright هستند که روی بازی‌هایی مانند TerraTech و Kaiju Cleanup همکاری داشته‌اند.

همینطور لازم به ذکر است که در حال حاضر استودیوی Panic Stations برای موقعیت‌های هنری، مهندسی و طراحی مرحله جذب نیرو انجام می‌دهد.

source

توسط petese.ir