مستند جدیدی از پشت‌صحنه ساخت بازی ARC Raiders توسط Embark Studio و Noclip منتشر شد که در قسمت نخست آن، «استفان استرندبرگ» به عنوان کارگردان خلاقیت به توضیح درباره روند توسعه و ایده‌پردازی‌های ابتدایی این پروژه پرداخت. در این ویدیو، او تاکید کرد که تیم خیلی زود موتور Unreal را انتخاب کرد و همزمان تکنولوژی‌های اختصاصی خود را هم توسعه داد.

استرندبرگ درباره منابع الهام و ترکیب ایده‌ها گفت:

خیلی زود متوجه شدیم که باید مفهوم سفر فضایی را به عنوان یکی از عناصر اصلی ARC Raiders انتخاب کنیم.

با این حال، در ادامه تمرکز اصلی تیم بر موضوعاتی مانند بحران اکولوژیکی، ظهور هوش مصنوعی و تضاد انسان و ماشین قرار گرفت:

در میانه بررسی مفاهیم مختلف، ایده قرار دادن بازیکن به عنوان یک انسان کوچک در جهانی وسیع با ماشین‌های عظیم برای ما بسیار جذاب بود.

این کارگردان اشاره کرد که بازی ARC Raiders در ابتدا نوعی تلاقی بین بازی‌های Shadow of the Colossus – Left 4 Dead و PUBG به شمار می‌رفت. در همین مستند، موسس و مدیرعامل استودیو «پاتریک سودرلند»، هم درباره چالش‌های توسعه نخستین سال بازی صحبت کرد:

بخش عمده‌ای از سال اول را صرف ساخت ابزارهای مناسب کردیم تا شرایط آزمون و خطا را داشته باشیم و برای اشتباهات احتمالی آماده باشیم.

استرندبرگ تاکید کرد که تمرکز اصلی تیم، جذابیت مکانیک‌های پایه و تجربه لحظه‌ به‌ لحظه مبارزه با ماشین‌ها بود:

در آن زمان اصلا به ساختار کلی یا اقتصاد بازی فکر نمی‌کردیم و فقط روی حس اصلی نبرد با این ماشین‌ها تمرکز داشتیم. هر بازی باید مرحله‌ای را طی کند که مکانیک‌های ثانیه به ثانیه آن سرگرم‌کننده باشد. ما ماشین‌های بزرگ را در دنیای عظیم قرار دادیم و سناریوی مبارزه با آن‌ها را برای ایجاد تجربه‌ای هیجان‌انگیز آزمایش کردیم.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir