آبیهای لندن یکی از معدود تیمهای انگلیسی هستند که هنوز اسپانسر جلوی پیراهن ندارند.
طرفداری | باشگاه چلسی در آستانه نهاییکردن مجموعهای از قراردادهای مهم اسپانسری قرار دارد؛ تحولاتی که میتواند چهره تجاری آبیهای لندن را در فصلهای پیشرو دگرگون کند.
به نقل از بیبیسی اسپورت، بر اساس اطلاعات موجود، چلسی به مراحل پایانی امضای یک قرارداد چندساله برای اسپانسری آستین پیراهن رسیده و انتظار میرود اعلام رسمی آن طی هفتههای آینده انجام شود. منابع نزدیک به باشگاه تأکید دارند که اسپانسر جدید آستین شرکتی خواهد بود که نقش قابل توجهی در توسعه جهانی فوتبال دارد و هدف همکاری، تقویت حضور بینالمللی باشگاه عنوان شده است.
در حالی که ارزشگذاری چلسی برای اسپانسری جلوی پیراهن به حدود ۶۵ میلیون پوند در هر فصل میرسد، مذاکرات در این بخش همچنان ادامه دارد. با وجود برخی گزارشها، منابع مطلع به شدت رد کردهاند که شرکت «Deel» (اسپانسر جدید آستین آرسنال) به توافق با آبیها نزدیک بوده باشد. اگرچه این پلتفرم مدیریت منابع انسانی و حقوق و دستمزد با چلسی مذاکراتی داشته، اما به نظر میرسد قیمتگذاری مدنظر Deel، عملاً باشگاه را از پیشبرد هرگونه قرارداد احتمالی دور کرده است.
در حال حاضر، شرکت FTP Corporation که از ماه اکتبر اسپانسر آستین چلسی است، قصد دارد قراردادی تازه از فصل ۲۷-۲۰۲۶ به بعد منعقد کند؛ موضوعی که فضای رقابتی تازهای در بازار اسپانسری آبیها ایجاد کرده است. چلسی از آغاز تابستان و همچنین در جریان جام جهانی باشگاهها بدون اسپانسر اصلی روی پیراهن به میدان رفته است. این در حالی است که در پایان فصل گذشته، شرکت املاک لوکس «دَمک» مستقر در دبی به صورت موقت روی پیراهن تیم دیده میشد.
با وجود نبود اسپانسر اصلی در ماههای اخیر، باشگاه اعلام کرده است که مذاکرات برای عقد یک قرارداد سودآور در بخش اسپانسری جلوی پیراهن در مرحلهای پیشرفته قرار دارد؛ هرچند هنوز به اندازه توافق جدید برای آستین پیراهن به خط پایان نزدیک نشده است.
source