مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران استودیوی سازنده بازیهای Ori گفت که آنها نسخههای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۵ پرو و نینتندو سوییچ ۲ بازی No Rest for the Wicked را در اولویت قرار دادهاند و در آینده بررسی خواهند کرد که چه چیزی برای ایکسباکس منطقی است.
این بازی که در حال حاضر در حالت دسترسی زودهنگام روی استیم قرار دارد، برای کنسولهای سونی و نینتندو برنامهریزی شده است. اما در پیامی که «توماس مالر» در دیسکورد منتشر کرد، گفت «شرایط بازار» به این معنی است که نسخه ایکس باکس در انتهای صف قرار دارد.
ضمنا با توجه به شرایط فعلی بازار، ممکن است فعلا فقط برای PS5 و احتمالا Switch 2 عرضه کنیم. باید با مایکروسافت صحبت کنیم و ببینیم چه چیزی برای ایکسباکس منطقی است.
پس از انتشار این بخش در شبکههای اجتماعی، بحث درباره این استودیو که با سری محبوب Ori که در آن زمان انحصاری ایکسباکس بود به شهرت رسید، بالا گرفت. سپس خود مالر برای پاسخگویی به NeoGaf رفت و این پیشنهاد که این حرکت یک «باجگیری» بوده را رد کرد.

او در ادامه توضیح داد در حالی که این استودیو دوست دارد در نهایت برای تمام پلتفرمها عرضه شود به دلیل سرعتی که این استودیو میخواهد ویژگیهای درخواست شده توسط جامعه، مانند حالت همکاری را اضافه کند، باید پلتفرمهای پلیاستیشن و نینتندو را در اولویت قرار دهد.
مالر همچنین ادعا کرد که زمان لازم برای پورت کردن بازی به هر دو ایکس باکس سری ایکس و اس ضعیفتر که یک الزام برای تمام عناوین مدرن Xbox است، زمان و منابع بیشتری نسبت به پورت پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۵ پرو میبرد.
استودیوی Moon Studios در ماه مارس اعلام کرد که پس از کسب حقوق انتشار بازی No Rest for the Wicked از Take-Two اکنون یک استودیوی کاملا مستقل است.
source
کلاس یوس