گوگل قابلیت‌های هوشمند و شخصی‌سازی شده در جستجو را با ابزارهای رزرو رستوران و اشتراک‌گذاری پاسخ‌ها گسترش داده است.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از androidheadlines، گوگل حالت هوش مصنوعی در جستجو را اکنون در ۱۸۰ کشور جدید فعال کرده و همزمان ابزارهای هوشمند و شخصی‌سازی‌شده جدیدی معرفی کرده است که فعلاً در آمریکا در دسترس است.

یکی از امکانات جدید این حالت امکان رزرو رستوران است و گوگل قصد دارد آن را به نوبت‌دهی خدمات محلی و بلیت رویدادها نیز توسعه دهد.

ابتدا گوگل حالت هوش مصنوعی را برای کاربران آمریکا و هند راه‌اندازی کرده بود و در پایان ماه جولای، آن را برای کاربران بریتانیا نیز فعال کرد. حالا این قابلیت در بسیاری از کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار گرفته است.

با استفاده از ابزار جدید، کاربران می‌توانند رزرو رستوران را با جزئیات کامل انجام دهند، از جمله تعداد نفرات، تاریخ، ساعت، مکان و نوع غذا. هوش مصنوعی گوگل فهرستی از رستوران‌های مناسب و زمان‌های موجود ارائه می‌دهد و لینک مستقیم برای نهایی کردن رزرو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

فعلاً این ویژگی برای مشترکان Google AI Ultra در آمریکا فعال است که بالاترین پلن گوگل با هزینه ۲۴۹.۹۹ دلار در ماه است.

حالت هوش مصنوعی از قابلیت مرور زنده Project Mariner و یکپارچه‌سازی با شرکای مختلف و قدرت Knowledge Graph و Google Maps استفاده می‌کند تا اقدامات مورد نیاز کاربران را به‌طور دقیق انجام دهد.

گوگل با شرکت‌هایی مانند OpenTable، Resy، Tock، Ticketmaster و StubHub همکاری می‌کند و انتظار می‌رود این ابزار به رزرو خدمات محلی و بلیت رویدادها نیز گسترش یابد.

علاوه بر این، گوگل امکان شخصی‌سازی نتایج جستجو بر اساس علایق و سابقه کاربران را برای کاربران آمریکایی فعال کرده است. این ویژگی ابتدا برای جستجوهای مرتبط با غذا فعال شده و با توجه به تاریخچه جستجو و تعاملات قبلی، گزینه‌های مرتبط‌تر را ارائه می‌دهد.

در نهایت، دکمه جدید Share به حالت هوش مصنوعی اضافه شده است تا کاربران بتوانند نتایج جستجو و پاسخ‌های هوش مصنوعی را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این قابلیت برای برنامه‌ریزی سفر، جشن تولد یا همکاری‌های گروهی بسیار مفید است و گوگل امکان حذف لینک‌های اشتراک‌گذاری شده برای حفظ حریم خصوصی را نیز فراهم کرده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir