دیوید گریول، کارگردان اصلی پروژه ریمیک Splinter Cell، پس از دو سال جدایی از یوبی‌سافت، بار دیگر به عنوان کارگردان به پروژه بازگشته است. وی با انتشار پستی در شبکه لینکدین اعلام کرد که دوباره به استودیوی Ubisoft Toronto ملحق شده و هدایت ریمیک اسپلینتر سل را بر عهده گرفته است. به گفته دیوید گریول، این تیم و پروژه همواره برای او اهمیت ویژه داشته و بازگشت به توسعه برایش خوشحال‌کننده است.

دیوید گریول بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ در یوبی‌سافت حضور داشته و در این مدت علاوه بر همکاری کوتاه به عنوان کارگردان ریمیک اسپلینتر سل، در نقش طراح بازی در پروژه‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده است. از جمله آثاری که گریول در کارنامه‌‌ی کاری خود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Splinter Cell: Blacklist
  • Assassin’s Creed: Unity
  • Far Cry Primal
  • Far Cry 4
  • Far Cry 5

پس از جدایی از یوبیسافت، گریول مدتی را در استودیوی Ridgeline Games گذراند و روی بخش کمپین Battlefield 6 کار کرد تا زمانی که الکترونیک آرتز این استودیو را در اوایل سال ۲۰۲۴ تعطیل کرد.

یوبی‌سافت در اواخر سال ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) خبر ساخت نسخه ریمیک اسپلینتر سل را اعلام کرد اما در این مدت اطلاعات بسیار کمی از روند توسعه این پروژه منتشر شده است. تنها نکته رسمی، بازنگری و به‌روزرسانی داستان نسخه اصلی سال ۲۰۰۲ بر اساس استانداردها و انتظارات مخاطبان امروزی خواهد بود تا روایت این عنوان برای نسل جدید پلیرها «واقعی‌تر و باورپذیرتر» باشد.

حضور دوباره دیوید گریول به عنوان کارگردان اصلی می‌تواند روند توسعه ریمیک Splinter Cell را تسریع و انتظارات مخاطبان به همان نحوی که در مورد انتظار او و تیمش است برآورده شود.

source

توسط petese.ir