گوی پرچمدار ویوو X100 اولترا رونمایی شد. این گوشی مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

ویوو X100 اولترا دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و انرژی خود را از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی دریافت می‌کند.

گوشی جدید ویوو در پنل پشتی خود یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-900 و لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-600 و یک دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۴ اینچی با زوم ۳.۷ برابر دارد و دوربین سلفی آن ۵۰ مگاپیکسلی است.

کار پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بر عهده دارد. این تراشه با استفاده از فناوری ۴ نانومتری ساخته شده است و تمرکز آن افزایش سرعت و کارایی گوشی‌های هوشمند رده بالا است.

این تراشه نسبت به نسل قبلی خود ۳۰ درصد افزایش قدرت پردازش و ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتری دارد. قابلیت مهم این تراشه واحد پردازش عصبی (NPU) آن است که ۹۸ درصد سریع‌تر شده و ۴۰ درصد عملکرد در هر وات بهتری برای کارهای هوش مصنوعی دارد.

ویوو X100 اولترا دارای استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است و مدل پایه آن ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که به قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

همچنین یک نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۰۰ دلار و یک مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۱۰۰ دلار ارائه می‌شود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir