در جریان رویداد State of Play پلی‌استیشن بامداد امروز سونی تایید کرد که بازی God of War Ragnarok برای پی سی عرضه می‌شود. سونی همچنین تاریخ انتشار این بازی را هم اعلام کرد. استودیوی Jetpack Interactive وظیفه‌ی پورت این بازی برای پی سی را برعهده دارد.

بازی God of War Ragnarok برای پی سی در تاریخ 19 سپتامبر 2024 یعنی 29 شهریور 1403 منتشر می‌شود.

این بازی از «نرخ فریم نامحدود» بهره خواهد برد. همچنین از نمایشگرهای فوق عریض و فناوری‌های DLSS/FSR و XESS پشتیبانی می‌کند. این بازی را می‌توانید با وضوح تصویر 4K هم تجربه کنید. سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی هنوز اعلام نشده و در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اما یک تریلر منتشر شده که به ویژگی‌های بازی God of War Ragnarok برای پی سی اشاره می‌کند. این تریلر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

 

 

سونی در پستی در بلاگ پلی استیشن همچنین تایید کرد که  برای تجربه‌ی این بازی به حساب کاربری PSN نیاز دارید. اتفاقی که می‌تواند دوباره جنجالی را بین طرفداران ایجاد کند. اما ظاهرا این راهبرد سونی برای عرضه بازی‌هایش در پی سی خواهد بود و پی سی گیمرها باید به آن عادت کنند. در نهایت، ساخت و استفاده از یک حساب PSN چقدر سخت است؟

بازی God of War Ragnarok برای پی سی با همه‌ی محتوای پس از عرضه منتشر می‌شود. این یعنی علاوه بر حالت نیو گیم پلاس، نسخه‌ی کامپیوتر این بازی بسته الحاقی «والهالا» (Valhalla) را هم در بر خواهد داشت. بازی در هر دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز منتشر می‌شود. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند، زره Risen Snow کریتوس و آترئوس را هم دریافت خواهند کرد.

یک نسخه‌ی دیجیتال دلوکس هم وجود دارد که شامل موارد زیر خواهد شد:

  • بازی God of War Ragnarok برای پی سی
  • Kratos Darkdale Armor
  • Atreus Darkdale Attire (cosmetic)
  • Darkdale Blades Handles for the Blades of Chaos
  • Darkdale Axe Grip for the Leviathan Axe
  • Official God of War Ragnarök Digital Soundtrack
  • Dark Horse Digital Mini Artbook

این بازی اصالتا در نوامبر 2022 برای پلی‌استیشن عرضه شد. انتشار این بازی به ویژه در PS5 بسیار موفقیت‌آمیز بود و تا پیش از انتشار Helldivers 2 رکورد سریع‌ترین فروش در میان بازی‌های سونی را در اختیار د اشت. رگناروک تا کنون بیش از 15 میلیون نسخه فروخته است. بازی قبلی این مجموعه یعنی God of War 2018 هم برای پی‌سی عرضه شده است. سونی به تازگی بازی‌های پلی‌استیشن را برای پی سیی نیز عرضه می‌کند. تازه‌ترین بازی وارد شده به این عرصه Ghost of Tsushima است که مشکلات نصب و اجرای نسخه پی سی آن را می‌توانید اینجا بخوانید.


source
کلاس یوس

توسط petese.ir