ساعت هوشمند ویوو واچ GT در کنار سری ویوو S19 رونمایی شد. این ساعت دارای طراحی مشابه اپل واچ است.

مشخصات ویوو واچ GT

ویوو واچ GT اولین ساعت هوشمند برند ویوو با صفحه‌نمایش مستطیلی شکل است که از eSIM پشتیبانی می‌کند. این قابلیت احتمالاً فقط از طریق اپراتورهای چینی ارائه خواهد شد.

واچ GT از یک صفحه‌نمایش 1.85 اینچی AMOLED با شیشه خمیده 2.5 بعدی در چهار لبه خود بهره می‌برد. بدنه آن از جنس آلیاژ آلومینیومی است و در پشت آن حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون وجود دارد.

ساعت جدید ویوو مجهز به باتری 505 میلی‌آمپرساعتی است، اما متاسفانه شارژ بی‌سیم ندارد. باتری آن با یک پین دوگانه pogo و شارژر اختصاصی تغذیه می‌شود. طبق ادعای ویوو، این باتری می‌تواند 9 روز در حالت صرفه‌جویی با فعال بودن eSIM و 3 روز در استفاده‌های معمولی دوام بیاورد. با غیرفعال کردن eSIM شاهد افزایش 2.5 برابری شارژدهی آن، به ترتیب تا 21 روز و 10 روز، خواهیم بود.

ویوو واچ GT رابط کاربری BlueOS را با قابلیت‌های هوش مصنوعی اجرا می‌کند که از آن جمله می‌توان به یادداشت‌برداری هوشمند اشاره کرد. این ساعت همچنین می‌تواند آخرین به‌روزرسانی‌ ترافیک، بلیت‌ها و یادآوری‌ها را بخواند و آن‌ها را روی صفحه ساعت نمایش دهد. متاسفانه ویوو نام تراشه واچ GT را اعلام نکرده است.

ویوو واچ GT

واچ GT از پرداخت‌های NFC و کد QR پشتیبانی می‌کند که از طریق اپلیکیشن اختصاصی ویوو انجام می‌شود. این ساعت بدون بند 33 گرم وزن دارد و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند از همه بندهای استاندارد 20 میلی‌متری در آن استفاده کنند.

قیمت و زمان عرضه

ویوو واچ GT از 14 ژوئن (25 خرداد) با قیمت 799 یوان (110 دلار / 100 یورو) برای نسخه مشکی و قیمت 899 یوان (125 دلار / 115 یورو) برای نسخه سفید عرضه می‌شود.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir