استودیوی Toys for Bob چند پیش از مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد جدا شد تا به عنوان یک استودیو مستقل به فعالیت خودش ادامه دهد. 

استودیوی Toys for Bob با بازی‌های Crash Bandicoot 4: It’s About Time، سه‌گانه Spyro Reignited و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در کارنامه خود، پروژه جدید در دست ساخت دارد. گزارشات حاکی از آن بودند که این استودیو رابطه خود را با ایکس‌باکس حفظ می‌کند و حالا برای انتشار بازی بعدی خود با این شرکت توافق رسیده است. 

حالا استودیوی تویز فور باب با انتشار پستی در توییتی اعلام کرده است که با ایکس باکس برای انتشار بازی جدید خود همکاری خواهد کرد و از این موضوع بسیار خوشحال هستند.  این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و بنابراین ممکن است تا مدت‌ها خبری جدید در این زمینه منتشر نکنند. این توییت با یک ایموجی قلب بنفش همراه بود که ممکن است اشاره‌ای ظریف به سری بازی Spyro the Dragon داشته باشد. 

Toys for Bob

شایعات حاکی از آن هستند که بازی جدید از Spyro the Dragon در دست ساخت قرار دارد و استودیوی Toys for Bob بهترین گزینه برای ساخت آن است. باید اشاره کنیم که پیش از جدایی این استودیو از اکتیویژن، مایکروسافت تعدادی از اعضای آن را اخراج کرده بود. 

در حال حاضر نمی‌دانیم که بازی بعدی Toys for Bob برای چه پلتفرم‌هایی به بازار منتشر می‌شود، اما عرضه آن برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی حتمی است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir