اچ‌پی از مانیتور Series 7 Pro با پنل 38 اینچی IPS Black رونمایی کرد. این مانیتور برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده و گزینه‌های اتصال زیادی دارد.

مانیتور اچ‌پی Series 7 Pro 738pu

این مانیتور از یک پنل خمیده 37.5 اینچی با وضوح WQHD+ (یا 3840×1600 پیکسل) و نسبت کنتراست 2000:1 بهره می‌برد و 98 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد که این ویژگی برای ادیتورها و طراحان ویدیویی بسیار مناسب است. این مانیتور همچنین به‌لطف پنل IPS Black خود، رنگ‌های تیره عمیق‌تر و تصاویر شاداب‌تری ارائه می‌دهد و دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است. به این ترتیب کنتراست این مانیتور نسبت به مانیتورهای عادی IPS دوبرابر بیشتر است.

Series 7 Pro

مانیتور اچ‌پی Series 7 Pro 738pu دارای دو درگاه تاندربولت 4 است که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین پنج درگاه USB-A، یک درگاه USB-C و Gigabit Ethernet برای اتصال‌های مختلف وجود دارد. از طرفی، پورت‌های ویدیویی مانند DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 به انعطاف‌پذیری این مانیتور اضافه کرده‌اند.

این مانیتور دارای اسپیکرهای داخلی، پایه قابل تنظیم ارتفاع و سازگاری نصب  VESA است که باعث راحتی استفاده از آن می‌شوند. نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی البته این مانیتور را برای گیمرها مناسب نمی‌کند. با این‌حال اگر قصد تماشای فیلم‌های سینمایی را دارید، نسبت تصویر ۲۱:۹ این مانیتور برای این‌کار ایده‌آل خواهد بود. این نسبت تصویر همچنین برای تدوین ویدئو و یا استفاده همزمان از چند برنامه مناسب است.

قیمت و زمان عرضه

قیمت مانیتور HP Series 7 Pro 738pu در وب‌سایت اچ‌پی 1249 دلار ذکر شده، اما به زمان عرضه آن اشاره‌ای نشده است.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir