Bloober Team به تازگی گفته ریمیک Silent Hill 2 تغییرات زیادی در داستان نخواهد داشت، اما در مورد گیم‌پلی تغییراتی ایجاد شده که بسیار جاه‌ طلبانه هستند.

برای همراهی با اعلام تاریخ انتشار و نمایش گیم‌پلی گسترده، بلوبر و کونامی جزئیات جدید بیشتری از Silent Hill 2 در یک پست بلاگ پلی‌استیشن به اشتراک گذاشته‌اند و در مورد برخی از عناصر جدیدی که در بازسازی اضافه شده، صحبت کرده‌اند.

به عنوان مثال، در بخش مبارزه، اگرچه قهرمان داستان جیمز یک مبارز ماهر نیست و به همین دلیل فقط طیف محدودی از حملات دارد، نسخه بازسازی شده دارای اکشن‌های جدیدی است که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. Mateusz Lenart، کارگردان خلاق بازی، گفت:

مبارزات در این بازسازی به گونه‌ای طراحی شده که طیف گسترده‌تری از رویکردها را فراهم کند – سبد مهارت‌های اکشن بازیکن گسترش یافته، در حالی که احساس بازی کردن به عنوان یک فرد بی‌تجربه را نیز حفظ می‌کند.

علاوه بر جیمز، دشمنانی که با آن‌ها روبرو می‌شوید نیز حملات و انیمیشن‌های جدیدی خواهند داشت که برای نسخه ریمیک ساخته شده‌اند. ارائه فرصت‌های بیشتر به جیمز منجر به تغییراتی در نحوه مبارزه با دشمنان شده است. او همچنان باید با حریفان آشنای بازی اصلی دست و پنجه نرم کند، اما بازیکنان قدیمی متوجه خواهند شد که حرکات و حملات آن‌ها در سناریوهای مبارزه‌ای، متمایزتر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر شده است.

Silent Hill 2

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند انتظار تغییرات مشابهی را در مورد پازل‌ها نیز داشته باشند، نه تنها با تغییر پازل‌های قدیمی، بلکه معماهای جدید نیز معرفی می‌شوند. با این حال، Bloober Team بر حفظ ماهیت بازی اصلی در این زمینه تمرکز کرده بود، مخصوصا که چقدر پازل‌ها در این تجربه مهم هستند.

لنارت گفت:

ما تلاش زیادی برای ساخت خاطره Silent Hill 2 اصلی کرده‌ایم و گاهی اوقات انتظارات بازیکنان را در مورد راه‌حل‌های معمایی به هم ریختیم و به نوعی ابتکار و بازیگوشی اعمال کردیم. معتقدیم که این رویکرد، در کنار ارجاعات متعدد و اغلب غافلگیرکننده به نسخه اصلی موجود در بازی، باعث خوشحالی طرفداران Silent Hill 2 کلاسیک خواهد شد و در عین حال چیزی جدید و جالب را برای حل کردن به آن‌ها ارائه می‌دهد.

Silent Hill 2 در تاریخ ۸ اکتبر برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir