روز گذشته در رویداد استیت آو پلی، سونی از بازی چندنفره‌ Concord رونمایی کرد که با استقبال نه چندان خوبی روبه رو شده است.

تریلری رونمایی از بازی چندنفره‌ Concord، با واکنش‌های منفی گسترده‌ای از سوی طرفداران مواجه شده است. از این بازی تریلرهای سینمایی و گیم‌پلی در رویداد State of Play به نمایش درآمد و هر دوی آن‌ها با تعداد زیادی دیسلایک روبرو شده‌اند. تریلر سینمایی Concord در حال حاضر 13 هزار و تریلر گیم‌پلی آن 22 هزار دیسلایک کسب کرده‌اند.

این بازی که به عنوان یک شوتر چندنفره 5v5 معرفی شده و شباهت‌هایی به بازی‌های Overwatch و Destiny 2 دارد. با این وجود طرفداران پلی استیشن اصلا علاقه به تجربه چنین عنوانی از خود نشان نداده‌اند.  بسیاری از نظردهندگان معتقدند که این بازی در ژانری پر از رقابت وارد شده و هیچ ویژگی منحصربه‌فردی ندارد که بتواند توجهات را به خود جلب کند.

بازی Concord

پلی استیشن به خاطر عناوین تک‌نفره‌ی باکیفیت خود معروف است و خیلی چندنفره بودن Concord خیلی‌ها را ناامید کرد. سونی سعی دارد حضور خود در بازار بازی‌های لایو سرویس را افزایش دهد و در این میان عنوانی مثل Helldivers 2 موفقیت‌های زیادی برای آن‌ها به همراه داشته است، با این وجود هیچ کس به Concord امید ندارد. 

بازی Concord در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) برای PS5 و PC عرضه خواهد شد و نسخه بتای آن قبل از ماه جولای به صورت محدود در دسترس خواهد گرفت.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir