بازی جی تی ای وی و بخش آنلاین آن، هنوز هم که هنوز است، از محبوبیت بسیار خوبی در میان گیمرها برخوردار است. اگر شما به دنبال لیستی از بهترین ماشین در جی تی ای وی می‌گردید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۱۵ مورد از بهترین ماشین‌های این بازی داشته باشیم.

Pegassi Tezeract


بهترین ماشین در جی تی ای وی

در بخش آنلاین GTA V یکی از بهترین خودروهای بازی Pegassi Tezeract است. خودرویی که با الهام از Lamborghini Terzo Millennio و Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo ساخته شده و مناسب‌ترین و بهترین خودرویی است که علاقه‌مندان سوپرکارها می‌توانند در دنیای جی تی ای وی به سراغش بروند.

همچنین به راحتی می‌توان گفت که Pegassi Tezeract بهترین ماشین در جی تی ای وی است که شما می‌توانید آن را با پرداخت ۲.۸۲۵.۰۰۰ میلیون دلار در بخش آنلاین این بازی تهیه کنید.

Pegassi Zorrusso


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Pegassi Zorrusso به جرئت یکی از بهترین اتومبیل‌های حاضر در این بازی است. جالب است بدانید که این ماشین با الهام از خودرویی ایتالیایی The Italdesign Zerouno طراحی شده؛ خودرویی که در سال ۲۰۱۷ تولید آن شروع شد و تنها ۵ نسخه از آن به صورت رسمی در اختیار عموم قرار گرفت. خوشبختانه این ماشین در بخش آنلاین بازی جی تی ای وی در دسترس است و اگر طرفدار خودروهای ایتالیایی و سوپرکارهای چند صد اسب بخاری باشید، قطعا می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

Progen Emerus


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Progen Emerus ورژن جذابی از McLaren Senna است که فرصت رانندگی با آن در بخش آنلاین بازی جی تی ای وی فراهم شده و قطعا بهترین ماشین در جی تی ای وی است. ماشین صرفا در بخش آنلاین بازی جی تی ای وی در دسترس است و توصیه می‌کنم که اگر به دنبال بهترین ماشین در جی تی ای وی هستید، نگاهی به این خودرو داشته باشید.

Overflod Autarch


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Overflod Autarch بهترین ماشین در جی تی ای وی در بخش‌های آنلاین و آفلاین است. طراحی این خودرو با الهام از چندین خودروی واقعی به نام Scuderia Cameron Glickenhaus SCG 003 ساخته شده است. این خودرو به شما اجازه می‌دهد تا خیابان‌ها و جاده‌های جی تی ای وی را با شتاب و سرعت سرسام‌آوری به چالش بکشید و تجربه‌ای هیجان‌انگیز از رانندگی با یک اتومبیل چند میلیون دلاری داشته باشید.

Lampadati Tigon


بهترین ماشین در جی تی ای وی

در آپدیت تابستانی بازی جی تی ای وی، راکستار محتوای بسیار زیادی را به این بازی اضافه کرد که یکی از بهترین آن‌ها خودرویی به نام Lampadati Tigon بود. خودرویی که به سبب طراحی، مکانیزم‌ها و هندلینگی که داشت، فورا لقب بهترین ماشین در جی تی ای وی را از آن خودش کرد. راکستار برای طراحی و مدل‌سازی این خودرو، از سوپرماشینی به نام De Tomaso P72 الهام گرفته بود.

Ocelot XA-21


بهترین ماشین در جی تی ای وی

اگر به دنبال بهترین ماشین در جی تی ای وی هستید، شاید بد نباشد که به سراغ Ocelot XA-21 بروید. این خودروی دوست داشتنی در بخش آنلاین بازی جی‌ تی ای وی در دسترس است و شما می‌توانید با پرداخت ۲.۳۷۵.۰۰۰ میلیون دلار، این ماشین را تهیه کنید. راکستار برای طراحی بدنه این خودرو از اتومبیل‌های شاهکار چون Jaguar C-X75، خودروی McLaren P1 و نهایتا Koenigsegg Regera کمک گرفته است. موضوعی که باعث شده تا این خودرو چه در بخش طراحی ظاهری و چه در بخش شتاب و سرعت، حرف برای گفتن داشته باشد.

Pegassi Infernus


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Pegassi Infernus برای اولین‌بار در بازی Grand Theft Auto III که در سال ۲۰۰۱ عرضه شده، معرفی شد. این خودروی دوست داشتنی در بسیاری از نسخه‌های سری جی ‌تی ‌ای مانند GTA: Vice City نیز حضور داشته و حالا دیدار مجددا با آن در بازی جی تی ای وی، قطعا هیجان‌انگیز است. خبر خوب این است که شما می‌توانید این خودرو را در بخش آفلاین این بازی نیز پیدا کنید و اگر خوش شانس باشید، می‌توانید آن را در خیابان‌های لوس سانتوس بیابید.

این ماشین بر اساس یکی از مدل‌های لامبورگینی ساخته شده و بهترین ماشین در جی تی ای وی است و اگر شتاب و سرعت برایتان مهم است، شاید بد نباشد که سری به این اتومبیل دوست داشتنی بزنید.

Emperor ETR1


بهترین ماشین در جی تی ای وی

نوبتی هم که باشد، نوبت به Emperor ETR1 می‌رسد. یک اتومبیل دوست داشتنی که می‌توان جایی برایش در لیست بهترین ماشین در جی تی ای وی پیدا کرد. متاسفانه این دستگاه برخلاف مورد قبلی، صرفا در بخش آنلاین بازی در دسترس است! درواقع شما می‌توانید این ماشین را با قیمت ۱.۹۹۵.۰۰۰ میلیون‌ دلار، خریداری کنید. بد نیست بدانید که راکستار برای طراحی این خودرو از اتومبیل‌های جذابی چون Lexus LF Lc Vision Gran Turismo و Nissan GT-R Nismo GT3 کمک گرفته است.

Entity XF


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Entity XF هرچند که سریع‌تر اتومبیل دنیای جی  تی ای وی نیست، اما جذابیت ظاهری آن را نمی‌توان نادیده گرفت. همه‌چیز درباره این ماشین بی‌نظیر است، از هندلینگ و طراحی خوب این اتومبیل بگیرید، تا سرعت و شتابی که به شما می‌دهد و اگر می‌خواهد از رانندگی لذت ببرید، شاید بد نیست که سری به Entity XF بزنید.

Grotti Turismo R


بهترین ماشین در جی تی ای وی

اجازه دهید که لیست بهترین ماشین در جی تی ای وی را با یکی دیگر از بهترین اتومبیل‌های این بازی ادامه دهیم. مورد بعدی لیستمان چیزی نیست جز Grotti Turismo R که دل هر گیمری را می‌برد. خودرویی که قطعا می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌ها از رانندگی در دنیای این بازی برایتان باشد و صرفا در بخش آنلاین این بازی در دسترس است. این ماشین بر اساس چندین خودروی مختلف طراحی شده که از میان آن‌ها می‌توان به مک‌لارن P1 اشاره کرد. پس چندان تعجبی ندارد که ما از این ماشین هم به عنوان یکی از بهترین ماشین های در جی تی ای وی یاد کنیم.

Progen Itali GTB Custom


بهترین ماشین در جی تی ای وی

جی تی ای وی، اگرچه در سال ۲۰۱۳ عرضه شده، اما راکستار با اضافه کردن اتومبیل‌های دوست داشتنی به دنیای این بازی، سعی داشت تا تجربه متفاوتی از سری جی تی ای را به تصویر بکشد. حال در این میان Progen Itali GTB Custom بهترین ماشین در جی تی ای وی است که شما صرفا در بخش آنلاین این بازی می‌توانید به این خودروی دوست داشتنی دسترسی داشته باشید.این ماشین در طی آپدیتی به بخش آنلاین این بازی اضافه شد و خیلی زود نیز موفق شد تا نظر مثبت کاربران را جلب کند.

Pegassi Zentorno


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Pegassi Zentorno قطعا نمادی برای بازی جی تی ای وی است. خودرویی که طراحی ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد و شتاب و سرعت آن نیز، مو به تن هر گیمری سیخ می‌کند. جالب است بدانید که این ماشین چه در بخش آنلاین و چه در بخش آفلاین این بازی حضور دارد و اتفاقا، قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار خوبی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

این دستگاه زیبا با الهام از Acura NSX و Lamborgini Veneno ساخته شده. به طوری که چراغ‌های جلویی این خودرو، یک الگوبرداری دوست داشتنی و جذاب از آکورا ان‌اس‌ایکس هستند و اگر طرفدار سوپرکارها باشید، قطعا می‌توانید روی این دستگاه حساب ویژه‌ای باز کنید.

Grotti X80 Proto


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Grotti X80 Proto جزو آن دسته از خودروهایی محسوب می‌شود که طراحی آینده‌نگرانه آن مو به تن هر گیمری سیخ می‌کند. این ماشین به طرز وحشتناکی سریع است و شتاب بسیار خوبی نیز دارد و شما صرفا می‌توانید این خودرو را در بخش آنلاین پیدا کنید و با پرداخت ۲.۷۰۰.۰۰ میلیون دلار، صاحبش شوید.

همچنین Grotti X80 Proto با الهام از خودروهایی چون Ferrari F80 و همچنین Lamborghini Veneno ساخته شده و به جرئت می‌توان از این اتومبیل دوست داشتنی به عنوان بهترین ماشین در جی تی ای وی یاد کرد که هرکسی باید به سراغش برود.

Vapid FMJ


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Vapid FMJ اگرچه سریع‌تر ماشین در لیست بهترین های ماشین در جی تی ای وی نیست، اما زیبایی، هندلینگ، قابلیت‌های شخصی‌سازی و طراحی آن سبب شده‌اند تا این خودرو جایی در چنین لیستی برای خودش دست و پا کند. این ماشین صرفا در بخش آنلاین بازی جی تی ای وی در دسترس است و شما می‌توانید با پرداخت ۱.۷۵۰.۰۰۰ میلیون دلار، این خودرو را تهیه کنید.

Dewbauchee Vagner


بهترین ماشین در جی تی ای وی

Dewbauchee Vagner یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیای جی تی ای وی به شمار می‌رود که در بخش آنلاین این بازی قرار دارد و شما می‌توانید با پرداخت ۱.۵۳۵.۰۰۰ میلیون دلار، این خودرو را تهیه کنید. همچنین جالب است بدانید که این دستگاه تا حد بسیار زیادی از آستون مارتین والکری الهام گرفته شده است.

همه‌چیز درباره این خودرو دوست داشتنی است؛ از طراحی جذاب آن بگیرید، تا شتاب و سرعت قابل قبولی که در اختیارتان قرار می‌دهد و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این خودرو خفن ترین ماشین در GTA V باشد.

نتیجه‌گیری

در این لیست سعی کردیم تا بهترین ماشین در جی تی ای وی را به شما معرفی کنیم و آن‌ها را از لحاظ سرعت، شتاب، ظاهر و هزینه بررسی کنیم. امیدواریم که شما با بهترین وسیله در خیابان‌های لوس سانتوس گشت و گذار کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir