امروز تصاویر رسمی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 سامسونگ برای اولین بار منتشر شد. این تصاویر در وب‌سایت قزاقستان سامسونگ رویت شده و دو گوشی تاشوی آینده غول کره‌ای را فقط از یک زاویه نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصاویر رسمی مشاهده می‌کنید طراحی گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 تغییر چندانی نکرده است. به نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 6 نسبت به زد فولد 5 انحنای کمتری در گوشه‌های خود دارد. این طراحی با تصاویر زنده‌ای که چند روز پیش Ice Universe منتشر کرده بود مطابقت دارد.

ظاهرا سامسونگ برای رسیدن به نسبت تصویر 22:9 به جای نسبت 23.1:9 در مدل 2023 سعی کرده حاشیه‌ها را کاهش دهد، بدون آنکه تغییری در ابعاد گوشی ایجاد کند.

با این‌حال، سیستم دوربین پشت تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. این سیستم دارای یک جزیره برجسته با سه دوربین است که هرکدام از دوربین‌ها به‌طور جداگانه از جزیره بیرون زده‌اند. همچنین به جای حلقه فلزی، یک حاشیه مشکی دور آن‌ها وجود دارد.

گلکسی زد فلیپ 6 نیز مثل مدل قبلی خود دارای دوربین دوگانه است و همچنان از یک نمایشگر پوشه‌ای شکل بهره می‌برد. البته به نظر می‌رسد که این نمایشگر کمی بزرگتر شده (از 3.4 اینچ به 3.9 اینچ) و نسبت به مدل قدیمی به دوربین‌ها نزدیک‌تر شده است.

با نزدیک‌ شدن به تاریخ معرفی این گوشی‌ها در اواخر تیرماه ، انتظار می‌رود تصاویر و جزئیات رسمی بیشتری از آن‌ها منتشر شود.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir