رد فکشن (Red Faction) یکی از سری بازی های محبوب نسل هفتم بود که خیلی وقت نسخه جدیدی از آن منتشر نشده است.

بر اساس گزارش جدیدی از سایت Rock Paper Shotgun، پروژه جدیدی از سری بازی‌ Red Faction که توسط Embracer در دست ساخت قرار داشت، اما بعد از تعطیلی استودیوها و تعدیل نیرو توسعه آن متوقف شد. طبق این گزارش، امبریسر در سال 2023 یک نمونه اولیه بصری برای دنباله Red Faction را لغو کرد.

استودیو Fishlabs این پروژه را با نام داخلی Project White پیش می‌برد و قصد داشت چیزی مشابه بازی Red Faction: Guerilla توسعه دهد. این پروژه شامل یک نمونه اولیه بصری بود که برای تایید و دریافت چراغ سبز به شرکت مادر Plaion ارائه شده بود. این بازی چندین بار به Plaion پیشنهاد شد و در نوامبر 2023 تریلری از آن نمایش داده شد

بازی Red Faction

واکنش به این پیشنهاد مثبت بود و استودیو اعتقاد داشت که بازی برای توسعه تایید خواهد شد. اما در نهایت پروژه متوقف شد و Fishlabs مجبور شد بیشتر کارکنان خود را که به پروژه‌های فعال تعلق نداشتند، اخراج کند. داستان این بازی قرار بود 100 سال پس از Guerilla در یک نقشه جهان باز مریخی با ظاهری رنگارنگ و ترافرم شده جریان داشته باشد. 

قرار بود یک شخصیت زن به عنوان قهرمان اصلی باشد که در انقلاب کارگری زیرزمینی شرکت کند. همچنین برنامه‌هایی برای وجود انواع مختلف جناح‌ها، از شرکت‌های استثمارگر تا جوامع بومی مریخی، در نظر گرفته شده بود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir