باتری از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده لپ تاپ است. اگر به‌دنبال خرید باتری لپ تاپ اچ پی هستید، باید نکات مهمی را دراین‌رابطه بررسی کنید. از مشخصات موجود در باتری‌ها گرفته تا نوع باتری به‌کاررفته در لپ تاپ. نکته مهم اینجا است که هرکدام از لپ‌تاپ‌های تولیدشده توسط شرکت اچ پی از باتری‌های مخصوص خود استفاده می‌کنند. شما باید نسبت به مدل سیستم خود یک باتری را انتخاب کنید. همراه ما باشید تا در ادامه مشخصات و انواع مدل‌های این باتری را به شما معرفی کنیم.

مشخصات باتری لپ تاپ اچ پی

اگر می‌خواهید باتری لپ تاپ اچ پی خود را تعویض کنید، باید قبل ‌از خرید باتری لپ تاپ اچ پی مشخصاتی که در این باتری‌ها وجود دارد را بلد باشید. باتری‌های این برند هم مانند سایربرندها نسبت به تنوع لپ تاپ های موجود در بازار ولتاژ و آمپر متفاوتی دارند.

هنگام خرید باتری لپ تاپ اچ پی می بایست ابتدا به پارت نامبر باطری خود توجه کنید. پارت نامبر در واقع یک کد اختصاصی مربوط به قطعات الکترونیکی است که از یکسری حروف و اعداد انگلیسی تشکیل شده و بر روی باتری درج می شود. پارت نامبر باتری قدیمی و جدید می بایست یکسان باشد و همچنین ولتاژ (v) نوشته شده بر روی باطری قدیمی با مشخصات باتری که قصد خرید آن را دارید، باید مطابقت داشته باشد. البته که ظرفیت (mAh) و توان (Wh) هم گزینه های مهمی هستند اما ممکن است در هر باتری مقدار این دو تفاوت اندکی باهم داشته باشند. همه این مشخصات معمولا در قسمت بالا و سمت چپ هر باطری نوشته شده است. برای درک بهتر این موضوع می توانید به عکس زیر مراجعه کنید.

انواع باتری لپ‌تاپ‌های اچ پی

باتری‌های مختلفی وجود دارند که شرکت اچ پی آن‌ها را تولید کرده است. در واقع این شرکت برای هرکدام از مدل‌های لپ تاپ خود یک باتری مخصوص تولید کرده که هریک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. این مدل‌ها به شرح زیر هستند.

انواع باتری لپ‌تاپ‌های اچ پی

باتری اچ پی پاویلیون (Hp Pavilion)

یکی از انواع مدل‌هایی که برای باتری اچ پی وجود داشته و می‌توانید هنگام خرید باتری لپ تاپ اچ پی آن را انتخاب کنید، باتری اچ پی پاویون نام دارد. باید گفت که سری پاویون یکی از محبوب‌ترین سری لپ‌تاپ‌هایی است که توسط شرکت اچ پی تولید می‌شود.

این لپ تاپ قدرت پردازشی خوبی داشته و قیمت آن نیز مقرون‌به‌صرفه است. درصورتی‌که به‌دنبال خرید باتری این سیستم هستید باید بدانید که باتری این لپ تاپ توان بالایی داشته و نیازمند آمپر بالا برای شارژ شدن است.

باتری اچ پی زد بوک (Hp Zedbook)

محصول دیگری که در دسته‌بندی باتری اچ پی قرار می‌گیرد، باتری لپ تاپ زد بوک است. اچ پی زد بوک را باید از سری لپ‌تاپ‌های پرفروش این برند دانست. کیفیت بالای صفحه‌نمایش، بدنه باکیفیت و سبک و پردازنده‌های عالی از ویژگی‌های این محصول هستند.

موضوع دیگری که باید دررابطه‌با خرید باتری لپ تاپ اچ پی زد بوک بدانید این است که باتری آن ظرفیت بالایی داشته و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ شود. می‌توانید این باتری را در ظرفیت 5930 تهیه کرده و توان 94 وات ساعتی را دریافت کنید.

باتری اچ پی الیت بوک (Hp Elitebook)

با پرداخت هزینه‌ای معمولی قادر هستید نسبت به خرید باتری لپ تاپ اچ پی الیت بوک اقدام کنید. باید الیت بوک را یکی از محصولات خاص شرکت اچ پی دانست؛ زیرا امنیت آن بالا بوده و از باتری‌های بادوامی بهره می‌برد.

یکی از انواع باتری‌هایی که در این لپ تاپ به‌کار می‌رود، باتری 1050 G1 نام داشته و دارای 6 سلول است. این باتری بین 3990 تا 4155 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و 64 وات‌ساعت توان دارد. جنس این باتری نیز از لیتیوم پلیمر و ولتاژ میانگین آن 16 ولت است.

باتری اچ پی پرو بوک (Hp Probook)

اچ پی پرو بوک محصول دیگری از لپ‌تاپ‌های اچ پی است که آشنایی با باتری آن جهت خرید باتری لپ تاپ اچ پی اهمیت بالایی دارد. اگر به‌دنبال لپ‌تاپی خانگی هستید و می‌خواهید از آن برای پروژه‌های سبک بهره ببرید، این لپ تاپ برای شما مناسب است.

این لپ تاپ از یک باتری بادوام و ظرفیت بالا بهره می‌برد. می‌توانید به‌راحتی با خرید باتری 455 G6 از یک باتری 3 سلولی و 45 وات ساعتی برای این لپ تاپ، عملکرد این دستگاه را بهبود دهید. ظرفیت آن 3750 میلی‌آمپر ساعت بوده و برای این لپ تاپ بهترین انتخاب به‌حساب می‌آید.

باتری اچ پی اومن  (Hp Omen)

اگر خواستار خرید یک لپ تاپ پر توان و گیمینگ از برند اچ پی هستید، یک پیشنهاد این است که به خرید لپ تاپ اومن فکر کنید. این لپ تاپ کیفیت بالایی در پردازنده‌های اصلی و گرافیکی خود داشته و باتری آن نیز پاسخ‌گوی نیاز یک گیمر حرفه‌ای است.

به‌طور مثال، یکی از انواع باتری‌هایی که می‌توانید برای این لپ تاپ بخرید، باتری  Omen 16-B0002NV بوده و از 4 سلول تشکیل شده است. جنس این باتری لیتیوم پلیمر بوده و 83 وات‌ساعت توان دارد. ظرفیت آن را نیز چیزی حدود 6900 میلی‌آمپر ساعت قرار داده‌اند.

باتری اچ پی اسپکتر (Hp Spectre)

آخرین‌ مدلی که باید برای خرید باتری لپ تاپ اچ پی به شما معرفی کنیم، باتری‌هایی هستند که در لپ‌تاپ‌های سری اسپکتر به‌کار می‌روند. اگر با انواع لپ‌تاپ‌ها برند اچ پی آشنایی داشته باشید قطعا می‌دانید که سری اسپکتر لوکس‌ترین و گران‌ترین سری محصولات این برند است.

علاوه‌بر بهره‌گیری از طراحی و نمایشگر خاص، باتری به‌کاررفته در آن نیز کیفیت بالایی دارد. شما این قابلیت را دارید که با خرید باتری اورجینال لپ تاپ اسپکتر مدل X360، یک باتری 6 سلولی با ظرفیت 6800 میلی‌آمپر ساعت داشته باشید. این باتری 80 وات‌ساعت توان داشته و 11.55 ولت نیز ولتاژ آن است.

ساختاردیجیتال؛ ارائه‌دهنده بهترین باتری اورجینال لپ تاپ

اگر می‌خواهید به‌طور کامل از کیفیت باتری خریداری‌شده اطمینان داشته باشید، باید خرید باتری لپ تاپ اچ پی را از فروشگاه‌های معتبری مانند ساختاردیجیتال انجام دهید. ساختاردیجیتال محصولات اورجینال را با بهترین قیمت و 6 ماه گارانتی تعویض فراهم کرده و به‌صورت رایگان به سرتاسر کشور ارسال می‌کند.

همچنین ضمانت‌های معتبر به همراه خدمات پس‌از فروش را نیز به همراه این محصولات ارائه می‌دهد تا مشتریان از خرید باتری اورجینال لپ تاپ اطمینان خاطر داشته باشند. هر مدل از باتری لپ‌تاپ‌های اچ پی در این فروشگاه موجود هستند.

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید راحت‌تر نسبت به خرید باتری لپ تاپ اچ پی اقدام کنید، باید مواردی را دراین‌رابطه بررسی کنید. از مشخصات باتری‌های به‌کاررفته در این کالا گرفته تا مدل‌های موجود آن در بازار. تمامی این نکات را در این مطلب باهم بررسی کردیم. حال می‌توانید هرکدام از این مدل‌ها را با بهترین قیمت از فروشگاه ساختاردیجیتال سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

سلب مسئولیت: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است، توسط فارنت تهیه نشده و این وبسایت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir