گلکسی تب S10 اولترا سامسونگ قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا تصاویر آن پیش از رونمایی فاش شده است. این تبلت احتمالا در رویداد آنپکد بعدی سامسونگ معرفی خواهد شد.

تصاویر گلکسی تب S10 اولترا

این تصاویر را افشاگر سرشناس OnLeaks با همکاری Android Headlines منتشر کرده تا اولین نگاه به تبلت آینده سامسونگ را داشته باشیم. اطلاعات فاش‌شده تائید می‌کنند که این تبلت با اسم رمز SM-X926B در حال توسعه بوده و برادر آن، یعنی گلکسی تب S10 پلاس، اولین تبلتی خواهد بود که با تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس عرضه خواهد شد.

تصاویر گلکسی تب S10 اولترا

طبق تصاویر گلکسی تب S10 اولترا، این تبلت از نظر طراحی هیچ تفاوتی با مدل‌های قبلی خود ندارد و همچنان صفحه‌نمایش 14 اینچی بزرگ را حفظ کرده است. هرچند مشخصات دقیق این نمایشگر مشخص نیست، اما می‌توان حدس زد که همان پنل (یا نسخه بهبود یافته) 120 هرتزی AMOLED در تبلت‌های رده‌بالا گلکسی خواهد بود که دو دوربین سلفی افقی نیز دارد.

ابعاد گلکسی تب S10 اولترا برابر با 326.4 در 208.6 در 5.45 میلی‌متر بوده و ضخامت آن فقط 0.45 میلی‌متر از آیپد پرو M4 اپل بیشتر خواهد بود. با این‌حال، ضخامت آن در محل ماژول دوربین که در پنل پشتی بیرون زده، بیشتر است. در لبه پایینی هم یک بریدگی برای قرار دادن و شارژ قلم S Pen وجود دارد.  همچنین چهار اسپیکر تنظیم شده توسط AKG روی آن وجود دارد.

تصاویر گلکسی تب S10 اولترا

نکته دیگر اینکه، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا گلکسی تب S10 اولترا در سمت راست قرار دارند. متأسفانه هیچ اطلاعاتی از سخت‌افزار داخلی آن در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 برای گلکسی در آن استفاده کند. حتی اگر این شایعه درست نباشد، یک تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس نیز می‌تواند تقریباً به همین خوبی عمل کند. سامسونگ همچنین ممکن است ارتقاهای بزرگی را در قالب One UI 6.1.1 با تغییرات جزئی در باتری، نمایشگر، دوربین‌ها و غیره ارائه کند.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir