بازی محبوب و پرطرفدار Elden Ring با دی‌ال‌سی جدیدی به نام Shadow of the Erdtree این چند روز دوباره سر زبان‌ها افتاد. اما بسیاری از بازی‌کنندگان از «سختی بیش از حد» آن انتقاد کرده‌اند. حالا «فرام‌سافتور» یک به‌روزرسانی (patch) برای آن منتشر کرده که Shadow of the Erdtree را کمی آسان می‌کند. این به‌روزرسانی که به تازگی منتشر شده، شامل تغییراتی در تعادل بازی و رفع اشکالات مختلف است.

به گزارش آی‌جی‌ان، به‌روزرسانی 1.12.2، تغییراتی در نحوه محاسبه حملات و کاهش آسیب‌های دریافتی از دشمنان اعمال کرده است. این تغییرات در نیمه اول سطوح ارتقاء برکت‌های Shadow Realm افزایش قابل توجهی در میزان حمله و کاهش آسیب ایجاد می‌کند. در نیمه دوم، این افزایش به صورت تدریجی‌تری صورت می‌گیرد.

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید، مشکلی را که باعث فعال شدن تنظیمات پرتویابی (raytracing) به صورت خودکار در نسخه‌های قبلی بازی می‌شد، برطرف کرده است. این مشکل می‌توانست برای برخی از بازیکنان موجب کاهش نرخ فریم شود. بازیکنان می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات گرافیکی سیستم و غیرفعال کردن تنظیمات پرتویابی، این مشکل را حل کنند.

Shadow of the Erdtree، که در تاریخ 1 تیر 1403 منتشر شد، شامل چالش‌های جدید و هیجان‌انگیزی است که طراحان بازی، به ویژه «هیدتاکا میازاکی»، از آن به عنوان یکی از سخت‌ترین بخش‌های بازی یاد کرده‌اند. برای دسترسی به این بخش، بازیکنان باید یک غول‌آخر جانبی را شکست دهند که خود به تنهایی یک چالش محسوب می‌شود.

این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تعهد توسعه‌دهندگان بازی به بهبود تجربه بازیکنان و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها است. با توجه به اینکه این به‌روزرسانی اولین پچ پس از انتشار Shadow of the Erdtree است، می‌توان انتظار داشت که توسعه‌دهندگان در آینده نیز به ارائه به‌روزرسانی‌های بیشتر و بهبودهای مداوم ادامه دهند.


source
کلاس یوس

توسط petese.ir